Er zijn best oplossingen voor, maar die zullen nooit geīmplementeerd worden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs hier is Nederland in het nieuws omdat het (weer) zo uit de hand liep met hulpdiensten bekogelen met vuurwerk, auto's in de fik, brand in kerk etc.![]()
Het verbod zal wel weinig uitmaken, de mensen die zich zo gedragen trekken zich er toch niks van aan. De pakkans is te klein en straffen te laag, als je dan per ongeluk toch gepakt wordt.
Ohja, kan ik ook eindelijk aan dat seizoen beginnenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:27 schreef Ama het volgende:
Laatste Stranger Things kijken. Twee uur voor één aflevering, jeetje.
huehuequote:
Ongeveer 2 km hiervandaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:32 schreef Ama het volgende:
@:karzai Woon je vlakbij de afgebrande kerk? Wat staat er nog?
Ik heb alleen slechte voornemens.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen ook goede voornemens of zitten we alweer aan de oliebollen?
Duvel schijt altijd op de grote hoopquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Hoppakee 10 euro gewonnen op het oudejaarslot
En hoeveel koste het lotquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
Alleen maar hoeren neuken, nooit meer werken?quote:
Ik ook maar een tientjequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:47 schreef Haags het volgende:
30 euries.quote:
Kunnen we toch weer 3 doosjes dolce gusto van kopen bij een aanbieding van 3 voor 9.99quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |