Beterquote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de vaste plekken is het jaarlijks wel raak ja.Hier gelukkig nergens last van.
Schobbejak.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Polygoon-Boudewijn heb ik dan weer niet zo heel veel mee
Het is meer die hoge positie die niet past he. Net wat te simpel.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Polygoon-Boudewijn heb ik dan weer niet zo heel veel mee
Aldus Redefine over de hongersnood in Afrika.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de vaste plekken is het jaarlijks wel raak ja.Hier gelukkig nergens last van.
Lekker stabiel, Stairway ook al dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
Vierde jaar op rij op plek 8. Da's knap.
Voorspelbaarheid. Daar houden wij van.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker stabiel, Stairway ook al dit jaar.
Hoe kan Stairway voor de vierde keer op nummer 8 staan??quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lekker stabiel, Stairway ook al dit jaar.
Ik heb nog geprobeerd om daar wat aan te doen, maar jij pikt steeds hun eten in.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Aldus Redefine over de hongersnood in Afrika.
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe kan Stairway voor de vierde keer op nummer 8 staan??
Ja vandaar die acht kiloquote:Op woensdag 31 december 2025 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd om daar wat aan te doen, maar jij pikt steeds hun eten in.
Zo kom je nooit bovenaan die trap.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar die staat op 7quote:Op woensdag 31 december 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar je kan die post van Isorden anders lezen...quote:
Tering en hoequote:Op woensdag 31 december 2025 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze dag komt ie toch anders binnen he
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:18 schreef houdjemond het volgende:
Her is wederom niet erg paars haar, zwarte nagellak en 10 oorbellen van mij maar zit gewoon te janken als een klein kind.
Maar ik mag dat.
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:18 schreef houdjemond het volgende:
Her is wederom niet erg paars haar, zwarte nagellak en 10 oorbellen van mij maar zit gewoon te janken als een klein kind.
Maar ik mag dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |