Nog een kilo of acht maar dat mag volgend jaar wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:51 schreef houdjemond het volgende:
We zijn er alweer bijna kinders, wil iemand nog wat kwijt?
Ik heb op Twilight Zone gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 23:06 schreef Isorden het volgende:
Had zelf weer op Just A Little Bit Of Peace In My Heart gestemd vanwege de George vocalen
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Facts want je vind mij aardig
Die leggen we wel bij het grofvuil.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een kilo of acht maar dat mag volgend jaar wel.
Kan prima uit het raamquote:Op woensdag 31 december 2025 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die leggen we wel bij het grofvuil.
Oh ja op de grote hoop. En dan om twaalf uur de fik erin. Zal er ook nog wat opgooien.quote:
Verassing is er ook wel af dit uur denk ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister dit uur niet lijstloos. Voor het eerst deze lijst
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel liefst zonder de kilo's die ik wel wil houdenIk woon op vier hoog.
Kom maar door. De ME staat toch om de hoek met een waterkanon dus niemand die het merkt.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja op de grote hoop. En dan om twaalf uur de fik erin. Zal er ook nog wat opgooien.
Ik zag net ergens een bericht over oliebollen met stukjes mexicano en moest aan jou denkenquote:
Dan weten we tenminste wanneer die laatste Marco komt.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verassing is er ook wel af dit uur denk ik?
Mooi nummerquote:Op woensdag 31 december 2025 23:06 schreef Isorden het volgende:
Had zelf weer op Just A Little Bit Of Peace In My Heart gestemd vanwege de George vocalen
WTF. In dit land is niks heilig.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een bericht over oliebollen met stukjes mexicano en moest aan jou denken
Gezien de trauma helikopter verbaasd ME mij niets.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom maar door. De ME staat toch om de hoek met een waterkanon dus niemand die het merkt.
ME is helaas geen grap.
Geen liedjes met vuur inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verassing is er ook wel af dit uur denk ik?
Is ook nooit gesloten he.quote:
Ja hier is een risico-gebied om de hoek. Vorig jaar was zo'n beetje alles stuk. Zelfde klotevolk.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de trauma helikopter verbaasd ME mij niets.
Op de vaste plekken is het jaarlijks wel raak ja.Hier gelukkig nergens last van.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier is een risico-gebied om de hoek. Vorig jaar was zo'n beetje alles stuk. Zelfde klotevolk.
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef houdjemond het volgende:
Maar ik geloof ik geloof ik geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |