Mooi nummerquote:Op woensdag 31 december 2025 23:06 schreef Isorden het volgende:
Had zelf weer op Just A Little Bit Of Peace In My Heart gestemd vanwege de George vocalen
WTF. In dit land is niks heilig.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een bericht over oliebollen met stukjes mexicano en moest aan jou denken
Gezien de trauma helikopter verbaasd ME mij niets.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom maar door. De ME staat toch om de hoek met een waterkanon dus niemand die het merkt.
ME is helaas geen grap.
Geen liedjes met vuur inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 23:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Verassing is er ook wel af dit uur denk ik?
Is ook nooit gesloten he.quote:
Ja hier is een risico-gebied om de hoek. Vorig jaar was zo'n beetje alles stuk. Zelfde klotevolk.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de trauma helikopter verbaasd ME mij niets.
Op de vaste plekken is het jaarlijks wel raak ja.Hier gelukkig nergens last van.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hier is een risico-gebied om de hoek. Vorig jaar was zo'n beetje alles stuk. Zelfde klotevolk.
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:12 schreef houdjemond het volgende:
Maar ik geloof ik geloof ik geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |