Tot snel Dagoquote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dag allemaal, tot volgend jaar (vannacht/morgen)
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er weer vandoor voor het jaar. Ik heb weer van jullie allen genoten, rondhangen op Fok! hoort inmiddels net zo goed bij de Top 2000 als het café en de gong aan het eind
Fijne avond nog, en ik zie jullie allemaal in 2026!![]()
Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dag allemaal, tot volgend jaar (vannacht/morgen)
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er weer vandoor voor het jaar. Ik heb weer van jullie allen genoten, rondhangen op Fok! hoort inmiddels net zo goed bij de Top 2000 als het café en de gong aan het eind
Fijne avond nog, en ik zie jullie allemaal in 2026!![]()
Nee, SODIMITRIOP.quote:
Ja dan spreek ik m'n familie tenminste nog eens!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had je nog iemand kunnen bellen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Gaat er iemand ook precies niks doen zoals ik?
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga ook zo maar eens naar de Pannekoek kijken. Alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
Joe!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga ook zo maar eens naar de Pannekoek kijken. Alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
Gezellig, blijven wij lekker tot het eindequote:
Ja, wijquote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Zal hooguit tegen het eind naar beneden lopen voor de bubblesquote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gezellig, blijven wij lekker tot het einde
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
![]()
Aansluiten! Zal de bank weer naar binnen slepen!quote:
Zodra jij belt is de eerste reactie 'Ah is Echoes of Tubular Bells weer bezig.'quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan spreek ik m'n familie tenminste nog eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |