Gewoon verbiedenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan ook een omstander zijn he, in Den Haag was een apartement uitgefikt nadat debielen vuurwerk hadden gegooid op het balkon.
Ben gewone helikopters hier wel gewend, we hebben een van de grootste offshore luchthavens hier. Maar die Chinooks kwamen van oefeningen op Vlieland.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vroeger vlogen die hier ook regelmatig over, maar sinds ze Soesterberg gesloten hebben nauwelijks meer.
Ik heb hier toevallig naast me een cd compilatie van BLue Oyster CUlt liggenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
And the only prescription was more cowbell?
Daar schiet je hierbij dan weer niet heel veel op
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
And the only prescription was more cowbell?
Daar schiet je hierbij dan weer niet heel veel op
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er weer vandoor voor het jaar. Ik heb weer van jullie allen genoten, rondhangen op Fok! hoort inmiddels net zo goed bij de Top 2000 als het café en de gong aan het eind
Fijne avond nog, en ik zie jullie allemaal in 2026!![]()
Bye bye man bye byequote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er weer vandoor voor het jaar. Ik heb weer van jullie allen genoten, rondhangen op Fok! hoort inmiddels net zo goed bij de Top 2000 als het café en de gong aan het eind
Dan had je nog iemand kunnen bellen.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat het maar zes minuten is. Ik had wel zin in 12 minuten PF.
Pulse? Die heb ik op CD.quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dag allemaal, tot volgend jaar (vannacht/morgen)
Later Dago!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Bye bye man bye byequote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hele fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |