Nee, SODIMITRIOP.quote:
Ja dan spreek ik m'n familie tenminste nog eens!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had je nog iemand kunnen bellen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Gaat er iemand ook precies niks doen zoals ik?
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga ook zo maar eens naar de Pannekoek kijken. Alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
Joe!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga ook zo maar eens naar de Pannekoek kijken. Alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
![]()
Gezellig, blijven wij lekker tot het eindequote:
Ja, wijquote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
Zal hooguit tegen het eind naar beneden lopen voor de bubblesquote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gezellig, blijven wij lekker tot het einde
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef houdjemond het volgende:
![]()
Aansluiten! Zal de bank weer naar binnen slepen!quote:
Zodra jij belt is de eerste reactie 'Ah is Echoes of Tubular Bells weer bezig.'quote:Op woensdag 31 december 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan spreek ik m'n familie tenminste nog eens!
De bank staat inmiddels weer en even nieuwe ruit erin geplaktquote:
Jaaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stemplaat van @:ESSNHILLS toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |