I see what you did there.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Isorden het volgende:
32 One Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
31 The Chain Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 Thunderstruck AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
29 Over De Muur Klein Orkest![]()
![]()
![]()
![]()
28 Creep Radiohead![]()
![]()
27 Master Of Puppets Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
26 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
25 Shine On You Crazy Diamond Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt daarna nog alle uren die je gemist hebt terugkijken/luisterenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal nog niet klaar voor het einde van de top 2000. De tijd gaat me veel te snel.
Is het inmiddels je huisdier geworden?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog over van 5 jaarwisselingen geleden
Die heb je op de wc opgedronken?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een halfuur geleden al een HJ gepakt, toen ik toch naar de wc moest.
neequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is het inmiddels je huisdier geworden?
Ja maar dat is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt daarna nog alle uren die je gemist hebt terugkijken/luisteren![]()
Ga ik wel doen met i.i.g. de eerste shift van Tim.
heb t goedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
Nee, moest toch echt eerst naar de wc en daarna naar de koelkast.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb je op de wc opgedronken?
Klopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet hetzelfde
Serieus Dago? ZolderkamerFOK!ker ben je ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Kankerzooi?quote:
boterham met hamquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Koop gewoon magnetron voer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |