blauw met zwartquote:
Gold is een ander nummer van Prince.quote:
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook langzaam een beetje afschalenZal vast nog wel wat langskomen, maar ga ook eens wat spellen doen. Helaas maar 1 nieuwe binnen maar de collectie is groot zat
Een hele mooie plant, een welriekende plant?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prince zingt dan ook over een plant.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Beste mensen, lieve mensen,
Ook ik ben helaas weg nu. Sociale verplichtingen, dit, dat.
Weer enorm genoten van deze T2000 reeks.
Allemaal een fantastisch 2026 gewenst, speciaal voor degenen voor wie 2025 niet zo fijn was.
Tot volgend jaar!
![]()
![]()
jij wintquote:
Welriekend. Is Tom Odell weer langs geweest?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een hele mooie plant, een welriekende plant?
We zetten nu even de turbo aan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen record aan topics dit jaar
Nope, voelde ook rustigerquote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen record aan topics dit jaar
Cannabis sativa 'Hollandica'quote:Op woensdag 31 december 2025 19:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een hele mooie plant, een welriekende plant?
Oerend hard!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zetten nu even de turbo aan.
+quote:Op woensdag 31 december 2025 19:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+10000000000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Niet Normaal.quote:
ja jij ging pizza eten met een niet fokker!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook aanzienlijk minder gepost
Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zo merken of ik Lichtje branden nou inderdaad voor het eerst ooit ga horen of niet.
Meteen het eerste nummer na het nieuws zeker?quote:
Lichtje branden dus.quote:
Samequote:
Sterkte ermee danquote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zo merken of ik Lichtje branden nou inderdaad voor het eerst ooit ga horen of niet.
hoe verzin je het weer...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ik eerder noemde: Twee woningbranden volgen elkaar op
Licht eraan vanaf wanneer je telt.quote:
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh is The Chain of Go your on way de beste FM?
The Chainquote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga het merken. Ze hebben een paar nummers die wel ok zijn en veel die dat vooral niet is.quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Van die twee is het The Chainquote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."quote:
Mijn eigen keuze Go Your Own Way.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Van die twee is het The Chain
Bron: ik
Ik wist niet dat je 1000 kg vuurwerk niet mocht bewaren naast open vuur.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."
Wie zijn die mensen die denken dat dat een goed idee is?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."
...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zegt helaas nog niks.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven... Lichtje branden is niet het slechtste nummer van Sipje en Sopje.
Wat voor bier ga je nu pakken??quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken in een kelderbox? Serieus?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een gevalletje lat, vloer, hel maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven... Lichtje branden is niet het slechtste nummer van Sipje en Sopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |