Ik wist niet dat je 1000 kg vuurwerk niet mocht bewaren naast open vuur.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."
Wie zijn die mensen die denken dat dat een goed idee is?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."
...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zegt helaas nog niks.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven... Lichtje branden is niet het slechtste nummer van Sipje en Sopje.
Wat voor bier ga je nu pakken??quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken in een kelderbox? Serieus?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een gevalletje lat, vloer, hel maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef peaceman het volgende:
Toegegeven... Lichtje branden is niet het slechtste nummer van Sipje en Sopje.
Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
The Chain!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh is The Chain of Go your on way de beste FM?
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geldt voor een groot deel van de albumversies welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die albumversie van Purple Rain is heerlijk in lijstjes maar past niet bij reguliere radio
Dit jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nooit meer horen dat de Nederlander geen geld meer ergens voor heeft
dikke vuurbal jonge!!quote:
Ik heb een halfuur geleden al een HJ gepakt, toen ik toch naar de wc moest.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat voor bier ga je nu pakken??
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |