Goede jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
The Chain!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh is The Chain of Go your on way de beste FM?
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 31 december 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, "Het afsteken van vuurwerk in de kelderbox liep snel uit de hand toen ook het aanwezige karton vlam vatte."
Geldt voor een groot deel van de albumversies welquote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die albumversie van Purple Rain is heerlijk in lijstjes maar past niet bij reguliere radio
Dit jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil nooit meer horen dat de Nederlander geen geld meer ergens voor heeft
dikke vuurbal jonge!!quote:
Ik heb een halfuur geleden al een HJ gepakt, toen ik toch naar de wc moest.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat voor bier ga je nu pakken??
quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Hier geen t2000 op helaas. Het was weer leuk allemaal, tot volgend jaar, beste wensen
I see what you did there.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef Isorden het volgende:
32 One Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
31 The Chain Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 Thunderstruck AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
29 Over De Muur Klein Orkest![]()
![]()
![]()
![]()
28 Creep Radiohead![]()
![]()
27 Master Of Puppets Metallica[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
26 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
25 Shine On You Crazy Diamond Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt daarna nog alle uren die je gemist hebt terugkijken/luisterenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben helemaal nog niet klaar voor het einde van de top 2000. De tijd gaat me veel te snel.
Is het inmiddels je huisdier geworden?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog over van 5 jaarwisselingen geleden
Die heb je op de wc opgedronken?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een halfuur geleden al een HJ gepakt, toen ik toch naar de wc moest.
neequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is het inmiddels je huisdier geworden?
Ja maar dat is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt daarna nog alle uren die je gemist hebt terugkijken/luisteren![]()
Ga ik wel doen met i.i.g. de eerste shift van Tim.
heb t goedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Nee, moest toch echt eerst naar de wc en daarna naar de koelkast.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb je op de wc opgedronken?
Klopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet hetzelfde
Serieus Dago? ZolderkamerFOK!ker ben je ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Kankerzooi?quote:
boterham met hamquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar weken een maand naar Bali, hebben jullie nog simpele gerechten die ik kan maken? (ik kook dus nooit)
Koop gewoon magnetron voer.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:59 schreef EDMAN- het volgende:
Fijne jaarwisseling alvastquote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef alopio het volgende:
Ik ga er ook een einde aan breien voor dit jaar. Bedankt voor het lachen en de gesprekken en het geklaag maar voor het vieren van goede muziek!
Een fijne en veilige jaarwisseling:W
Soep. Veel makkelijker kan niet en als je een beetje oefent, dan maak je snel betere soep.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zeker. Stuur maar even een PM, dan zoek even in de opgeslagen recepten voor je. Anders vergeet ik het.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Voor de spanning een beetje mixen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
boterham met ham
boterham met pindakaas
boterham met leverpastei
boterham met kaas
boterham met hagelslag
etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |