Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik heb een hele fijne, lekker warm en zachtquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lekker met een fleeche deken over.....
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
veel knoflook bijna altijd goedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sow6 teentjes knoflook
Niet te karig iigUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot het zuur gaat ruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel knoflook bijna altijd goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sws.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel knoflook bijna altijd goed'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenenUw ADH vitamine Worst
Kerst is voorbijquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt het toch gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenen
Misschien mag ze terugkomen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hotpotten?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo![]()
Oo fancy. Lekker man.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo![]()
smakelijk
![]()
Soort plopzakken in groepsverbandquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Niks fancy aan, is gewoon dingen in hete bouillon gaar makenquote:Uw ADH vitamine Worst
+mquote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort plopzakken in groepsverband![]()
Ijskoffie hier voor na het dutje. Stukje cake of appelbeignet erbij?quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vind dat fancy ja deal with itquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Niks fancy aan, is gewoon dingen in hete bouillon gaar maken
Laat mij dat vinden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gaak niet doenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je googled op plopzakken kom je ook wel andere resultaten tegen....![]()
![]()
O, graag een stukje cake.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ijskoffie hier voor na het dutje. Stukje cake of appelbeignet erbij?![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Citroen cake plakje voor jou![]()
![]()
![]()
ALs dat mijn hele voorraad zou zijn dan is het armoede met kruidenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je je hele voorraad erover gekip’erdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die jaquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je googled op plopzakken kom je ook wel andere zoekresultaten tegen....
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik proef wat verborgen verlangensquote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort plopzakken in groepsverbandUw ADH vitamine Worst
Vooruitquote:Op woensdag 31 december 2025 15:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind dat fancy ja deal with it
Laat mij dat vinden
Uw ADH vitamine Worst
Tot volgend jaarquote:
Fijne jaarwisseling![]()
Nou als je dit graag wil proberen dan moet je dat lekker doen. Ik wens je alvast veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik proef wat verborgen verlangens
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt goedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als je dit graag wil proberen dan moet je dat lekker doen. Ik wens je alvast veel plezierUw ADH vitamine Worst
Moet ik dat eerst maken..quote:
Mag ik jou in bladerdeeg wikkelen?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je groentebouillon is zeker op
Nog wat in de diepvries, dus daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 31 december 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je groentebouillon is zeker op
Pigs in a blanketquote:Op woensdag 31 december 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik jou in bladerdeeg wikkelen?![]()
![]()
Doe maarquote:Op woensdag 31 december 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik jou in bladerdeeg wikkelen?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar Lovely
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is best heftig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er in Maastricht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In maastrichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of pak een flinke borrelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah daar is de misselijkheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vaak rond deze tijd he?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen vuurwerk in Poppel bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Hier harde knal en weer zachte knalWho cares if one more light goes out?
Hey Yvonne, hier heel weinig vuurwerk tot nu toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is hier tot nu toe vrij rustig, maar zal vanavond wel losbarstenquote:Op woensdag 31 december 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Het knalt hier de hele tijd door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij een losstaande brievenbus?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb voor de zekerheid de brievenbus naar binnen gehaald en de kliko's achter het huis neergezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn buurt is vrij rustig buiten het pleintje waar vuurwerk wordt verkochtUw ADH vitamine Worst
Wie weet wat nog komt.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn buurt is vrij rustig buiten het pleintje waar vuurwerk wordt verkocht
Hier in de straat zelf is nooit vuurwerk, maar er om heensoms genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een losstaande brievenbus?![]()
En weer thuis. Ik vind het ook meevallen met het vuurwerk. En ook met de drukte in de supermarkt enzo. 2 halve staatsloten gekocht, dus wie weet kan ik morgen fok overkopen![]()
In straat ook niet veel, maar straten verder op wel en hier achter..Who cares if one more light goes out?
Heb 1 halve gekocht..quote:Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
En weer thuis. Ik vind het ook meevallen met het vuurwerk. En ook met de drukte in de supermarkt enzo. 2 halve staatsloten gekocht, dus wie weet kan ik morgen fok overkopen
Lastig met regen en kou. Moet je er altijd uit als je post hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je ziet wel eens een boerderij met een lange oprijlaan. Waar de brievenbus aan het begint staatWho cares if one more light goes out?
Het gaat 'dikke vlokken' sneeuwen in Nederland: 'Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter mogelijk'
We hebben het sinds 2021 al niet meer op grote schaal gezien: sneeuw. Maar vanaf vrijdag gaat het écht vallen. „Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter sneeuw mogelijk.’’ Maar de vraag is wel hoelang het blijft liggen.
Het is al bijna vijf jaar geleden dat we een wit Nederland hebben gezien en dus is het best bijzonder te noemen dat de weermodellen zo stellig zijn. Dat het vanaf vrijdagochtend gaat sneeuwen, is zeker.
„We weten alleen nog niet waar precies. Niet heel Nederland zal er wit uit komen te zien”, legt Donny de Koning, meteoroloog bij Weeronline uit. „De sneeuw gaat vallen in losse buien. En als het op bepaalde plekken gaat sneeuwen, valt het in dikke zakdoeken met flinke vlokken. Het kan dan in een keer goed wit worden, terwijl er 20 kilometer verderop helemaal niets is valt.”
Alle typen neerslag
Regen, hagel, natte sneeuw en sneeuw die echt blijft liggen. We gaan de komende dagen waarschijnlijk alle typen neerslag door elkaar zien. „Als er langs de kust sneeuw valt, is de kans groot dat het niet lang blijft liggen. De temperaturen zijn iets te hoog en de wind komt van zee”, zegt De Koning. „Waar we in 2021 soms 20 centimeter hadden liggen op sommige plekken, gaat dat nu niet gebeuren.”
Tegelijkertijd, als een bui in het binnenland nét goed valt, kan er lokaal zeker meer dan 5 centimeter sneeuw vallen, voorspelt de weerman.
Vrijdagochtend wakker in witte wereld?
Met een beetje geluk worden we op sommige plekken van het land vrijdagochtend al wakker in een witte wereld. Maar vooral vrijdag overdag trekken vanuit het noordwesten geregeld winterse buien over. De temperaturen liggen daarbij tussen 3 en 5 graden, maar tijdens een stevige bui daalt de temperatuur al gauw richting het vriespunt. In het weekend blijft het gure weertype aanhouden. Winterse buien worden ook dan geregeld verwacht.
https://www.gelderlander.(...)r-mogelijk~a01961bb/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt. Maar er is zelden post tegenwoordig. En met zo'n nee-nee sticker scheelt dat ook een stuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig met regen en kou. Moet je er altijd uit als je post hebt![]()
Nou ben benieuwd zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat 'dikke vlokken' sneeuwen in Nederland: 'Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter mogelijk'
We hebben het sinds 2021 al niet meer op grote schaal gezien: sneeuw. Maar vanaf vrijdag gaat het écht vallen. „Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter sneeuw mogelijk.’’ Maar de vraag is wel hoelang het blijft liggen.
Het is al bijna vijf jaar geleden dat we een wit Nederland hebben gezien en dus is het best bijzonder te noemen dat de weermodellen zo stellig zijn. Dat het vanaf vrijdagochtend gaat sneeuwen, is zeker.
„We weten alleen nog niet waar precies. Niet heel Nederland zal er wit uit komen te zien”, legt Donny de Koning, meteoroloog bij Weeronline uit. „De sneeuw gaat vallen in losse buien. En als het op bepaalde plekken gaat sneeuwen, valt het in dikke zakdoeken met flinke vlokken. Het kan dan in een keer goed wit worden, terwijl er 20 kilometer verderop helemaal niets is valt.”
Alle typen neerslag
Regen, hagel, natte sneeuw en sneeuw die echt blijft liggen. We gaan de komende dagen waarschijnlijk alle typen neerslag door elkaar zien. „Als er langs de kust sneeuw valt, is de kans groot dat het niet lang blijft liggen. De temperaturen zijn iets te hoog en de wind komt van zee”, zegt De Koning. „Waar we in 2021 soms 20 centimeter hadden liggen op sommige plekken, gaat dat nu niet gebeuren.”
Tegelijkertijd, als een bui in het binnenland nét goed valt, kan er lokaal zeker meer dan 5 centimeter sneeuw vallen, voorspelt de weerman.
Met een beetje geluk worden we op sommige plekken van het land vrijdagochtend al wakker in een witte wereld. Maar vooral vrijdag overdag trekken vanuit het noordwesten geregeld winterse buien over. De temperaturen liggen daarbij tussen 3 en 5 graden, maar tijdens een stevige bui daalt de temperatuur al gauw richting het vriespunt. In het weekend blijft het gure weertype aanhouden. Winterse buien worden ook dan geregeld verwacht.
https://www.gelderlander.(...)r-mogelijk~a01961bb/
Dat is waar. Is jou voordeur zo ver van de weg weg dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er is zelden post tegenwoordig. En met zo'n nee-nee sticker scheelt dat ook een stuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier kun je weinig mee. Zodra ze gaan voorspellen dat het heel erg wordt (sneeuw, hagel, onweer) dan is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Alle typen neerslag
https://www.gelderlander.(...)r-mogelijk~a01961bb/![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier kun je weinig mee. Zodra ze gaan voorspellen dat het heel erg wordt (sneeuw, hagel, onweer) dan is er weinig aan de hand.dat is waar
mag deze beeld? om dat is van fok @hemarookworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mario390 op 31-12-2025 17:03:30 ]![]()
Carbidschieten Mantinge afgelast na ongeluk, meerdere gewondenWho cares if one more light goes out?
Carbidschieten Mantinge afgelast na ongeluk, meerdere gewonden https://www.rtvdrenthe.nl(...)mpaign=sharedArticle #rtvdrentheWho cares if one more light goes out?
Viespeukquote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
mag deze beeld? om dat is van fok @:hemarookworst [ afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik weet niet beter dat geslachtsdelen niet mogen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@:Mooietop6
PostcodeKanjer-winnaar gaat fors meer belasting betalen: ‘Je kunt beter in 2025 winnen dan in 2026’
Winnaars van de Staatsloterij houden een stuk meer van hun prijzenpot over dan deelnemers van de PostcodeKanjer. Woon je op 1 januari 2026 op de winnende postcode, dan betaal je een stuk meer belasting dan dit jaar. Per lot kan dat wel honderden euro’s schelen.
https://www.gelderlander.(...)an-in-2026~a9487a5e/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat geslachtsdelen niet mogen.Werewolf
Hopen op een mooi en een fijn jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Kan ik opnieuw beginnen
![]()
Ik heb geen moeite hoor met deze dagenquote:
ALs je er niets aan vind doe je net of het woensdag is
Ga je niet naar je ouders, zus of een vriendin vanavond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan iedere dag opnieuw beginnen Mutskequote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Kan ik opnieuw beginnen
Blijf lekker thuis, zet een filmpje of serie opquote:Op woensdag 31 december 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite hoor met deze dagen
ALs je er niets aan vind doe je net of het woensdag is
Ga je niet naar je ouders, zus of een vriendin vanavond?Who cares if one more light goes out?
Zit het net te eten en lekker dat het isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook, je kan het zelf invullen hoe je het hebben wilquote:Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijf lekker thuis, zet een filmpje of serie opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, je kan het zelf invullen hoe je het hebben wil
Ik ga even een hamburger bakken
![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit het net te eten en lekker dat het is
Ik ben weer zo moe van prikkels, ontprikkelen dus
DoeiWerewolf
Het is al op, maar dank jequote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik ben weer zo moe van prikkels, ontprikkelen dus
Doei
Waar haal je die prikkels vandaan dan. Waar ben je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuisquote:Op woensdag 31 december 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al op, maar dank je
Waar haal je die prikkels vandaan dan. Waar ben je?
Mijn hoofd draait op volle toeren
Elke fucking dagWerewolf
Vreselijk lijkt mij dat. Zijn er geen medicijnen die dat kunnen onderdrukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Thuis
Mijn hoofd draait op volle toeren
Elke fucking dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik heb de kip er al ingeschoven (in mijn mond) het verteren kan beginnenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw maakt een kip gerecht. Kan zo aanschuiven.
Misschien welquote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk lijkt mij dat. Zijn er geen medicijnen die dat kunnen onderdrukkenWerewolf
* StevenHyde maakt geen opmerking over dat hij gister iets in de kip heeft geschovenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de kip er al ingeschoven (in mijn mond) het verteren kan beginnen![]()
Zou toch heel fijn zijn. Alle beetjes helpen. Constant prikkels en in je hoofd zitten lijkt me vreselijk.quote:![]()
Heb je dat nooit gevraagd?quote:
Waarom zet je niet een koptelefoon op met rustige geluiden of het ruizen van de bomen, de golven van de zee.
Is internet wel goed voor jou als je zoveel last van prikkels hebt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een knoflookteentje zekerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
* StevenHyde maakt geen opmerking over dat hij gister iets in de kip heeft geschovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom ga ik meestal weg van forumquote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gevraagd?
Waarom zet je niet een koptelefoon op met rustige geluiden of het ruizen van de bomen, de golven van de zee.
Is internet wel goed voor jou als je zoveel last van prikkels hebt?
Fring is trouwens uitgeschovenWerewolf
Ik snap echt niet dat ze die kleine kinderen meenemen naar dat top2000 cafe, zo drukte voor die kleintjes en dan dehele tijd met zo koptelefoontje tegen het geluid op die kleine hoofdjes. Tussen al die zuipende mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent best veel op het forum, je zegt doei en 5 minuten later ben je er alweerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal weg van forum
Fring is trouwens uitgeschoven
Heb je daar dan last van?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Nee ik ben teveel aan het piekerenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent best veel op het forum, je zegt doei en 5 minuten later ben je er alweer
Heb je daar dan last van?
Pff
Nu echt wegWerewolf
Doe maar kalm aanquote:Op woensdag 31 december 2025 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben teveel aan het piekeren
Pff
Nu echt weg
TettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Grote knuf voor ons Pinniequote:Op woensdag 31 december 2025 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben teveel aan het piekeren
Pff
Nu echt wegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
een rechter en een linkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rood
![]()
DDDDDDDEEEEEEEEEEESTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
Duhquote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een losstaande brievenbus?![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
mag deze beeld? om dat is van fok @:hemarookworstDat weetje heel goed mariootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een sok vol zeker![]()
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat wordenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je het hier saai vindt zoek je toch elders je vertier?![]()
Ja lachequote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat worden![]()
take - 1000000000000000000000000000000000000000099quote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Kreequote:
69Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook hier
Een ieder de beste wensen voor 2026
Dat jullie ALLEMAAL een prachtig jaar mogen hebben
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef greysbones het volgende:
Ook hier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greys, jij ook de allerbeste wensen voor 2026!!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef greysbones het volgende:
Ook hier
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel Greys, ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef greysbones het volgende:
Ook hier
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys, jij ook de allerbeste wensen voor 2026!!![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Greys, ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
![]()
quote:fijne jaarwisseling
en de beste wensen
Ik een linker en een rechter tietjenou ja tje
Ik heb het gourmetstel uit de garage gehaaldquote:Op woensdag 31 december 2025 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]fijne jaarwisseling
en de beste wensen
![]()
![]()
![]()
Ah, gezellig Gourmettenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het gourmetstel uit de garage gehaald![]()
![]()
Heel goedquote:Op woensdag 31 december 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het gourmetstel uit de garage gehaaldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je nietquote:
Hier ook de beste wensenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:02 schreef greysbones het volgende:
Ook hier
![]()
![]()
![]()
Ja kan het niet zelf makenquote:
Pas wel een beetje bij mijquote:
Ja, ik had eerst een andere..quote:
ChibolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Niet, ik kan best eigenwijs zijnquote:
naja ik had blijkbaar meer fantasie als wat AI heeft, want kan niet creëren wat ook vertel. LOL komt er grappig liedje uit nog.Do what you love, love what you do!![]()
Die is wel sterker.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst een andere..
[ afbeelding ]![]()
Misschien volgende keer uit proberen..quote:
Zat er niet nog vlees opquote:Op woensdag 31 december 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
En ff een doekje eroverheen gehaaldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je was toch zo tegen AI?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:30 schreef kree het volgende:
https://suno.com/s/qoqLvWerox2qtL4Y
meer kan zelfs AI er niet van maken![]()
![]()
zeker en dit bewijst maar weer eens waarom. vooral omdat het kan toch nog steeds niet iets leuks ofzo maken. uitzonderingen daargelaten, maar voor jou enzo kwam er niks leuks uitquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is echt gedraaid als een blad aan de Boomquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hohohohoho dat ben ik helemaal niet? ik ben er nog steeds tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is echt gedraaid als een blad aan de BoomDo what you love, love what you do!![]()
Oké je bent er tegen maar wel steeds mee bezig. Beter?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
hohohohoho dat ben ik helemaal niet? ik ben er nog steeds tegen eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Arm muizenhuisquote:Op woensdag 31 december 2025 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nee maar wel muizenkeutels in de doos. Dus ook nog de stofzuiger erdoorheen gehaald.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb pas geklikt na deze post. Het ging over mij en Marioquote:Op woensdag 31 december 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en dit bewijst maar weer eens waarom. vooral omdat het kan toch nog steeds niet iets leuks ofzo maken. uitzonderingen daargelaten, maar voor jou enzo kwam er niks leuks uit![]()
![]()
Ik geniet hier vanquote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb pas geklikt na deze post. Het ging over mij en MarioWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij ook kittenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]fijne jaarwisseling
en de beste wensen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mond verband toen ik gulzig 2 frikandellen opvratenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijd blazenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
Mond verband toen ik gulzig 2 frikandellen opvraten
Wasda mondverband?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
Mond verband toen ik gulzig 2 frikandellen opvraten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had zo’n hongerquote:quote:![]()
![]()
Een typefoutquote:
Wel een grappigequote:
quote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nu au? Of valt het mee, soms helpt een beetje boter op de tong doen..quote:Who cares if one more light goes out?
Tegen de brand ?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu au? Of valt het mee, soms helpt een beetje boter op de tong doen..Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lolquote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat worden![]()
Tegen de pijn ja.. of iets van melk of yoghurtquote:Who cares if one more light goes out?
Gewoon negerenquote:Op woensdag 31 december 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu au? Of valt het mee, soms helpt een beetje boter op de tong doen..
Wtfquote:Op woensdag 31 december 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb pas geklikt na deze post. Het ging over mij en Mario![]()
Ja dat welquote:
Iddquote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met haar vriend wil je geen ruzie mario
Yoghurt ken ikquote:Op woensdag 31 december 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tegen de pijn ja.. of iets van melk of yoghurt
Die andere 2 niet
Weer wat geleerdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die ligt voorlopig in de kreukels toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met haar vriend wil je geen ruzie mario![]()
![]()
Mwahhquote:Op woensdag 31 december 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met haar vriend wil je geen ruzie mario
Die is redelijk tot moes geslagen laatst
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: