Ik meestal ook wel hoor in de verte wel een knal maar slaap zo verderquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heen
JIj ook alvast gefeliciteerd met je derde plaatsquote:
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademixquote:
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heen
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademix
Heb je je hele voorraad erover gekip’erdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
Welkequote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Maar even verder film af kijken ( die best wel vaag is )
lekker met een fleeche deken over.....quote:Op woensdag 31 december 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
Ik slaap nooit zo snel met oud en nieuw, of ik word een paar keer wakker..
Misschien maar lekker op de bank liggen/slapen
Pleintje hiervoor is een tabakswinkel waar ze vuurwerk verkopen dus werd al gewekt omdat de kopers maar ook de eigenaar afsteektquote:
Plukt je het ut elkaar, krijg je een soort van pulled pork maar dan van kipquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
Ook wel pulled chicken genoemdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Plukt je het ut elkaar, krijg je een soort van pulled pork maar dan van kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |