Wie weet wat nog komt.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn buurt is vrij rustig buiten het pleintje waar vuurwerk wordt verkocht
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een losstaande brievenbus?
Heb 1 halve gekocht..quote:Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
En weer thuis. Ik vind het ook meevallen met het vuurwerk. En ook met de drukte in de supermarkt enzo. 2 halve staatsloten gekocht, dus wie weet kan ik morgen fok overkopen
Lastig met regen en kou. Moet je er altijd uit als je post hebtquote:
Dat klopt. Maar er is zelden post tegenwoordig. En met zo'n nee-nee sticker scheelt dat ook een stuk.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig met regen en kou. Moet je er altijd uit als je post hebt
Nou ben benieuwd zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat 'dikke vlokken' sneeuwen in Nederland: 'Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter mogelijk'
We hebben het sinds 2021 al niet meer op grote schaal gezien: sneeuw. Maar vanaf vrijdag gaat het écht vallen. „Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter sneeuw mogelijk.’’ Maar de vraag is wel hoelang het blijft liggen.
Het is al bijna vijf jaar geleden dat we een wit Nederland hebben gezien en dus is het best bijzonder te noemen dat de weermodellen zo stellig zijn. Dat het vanaf vrijdagochtend gaat sneeuwen, is zeker.
„We weten alleen nog niet waar precies. Niet heel Nederland zal er wit uit komen te zien”, legt Donny de Koning, meteoroloog bij Weeronline uit. „De sneeuw gaat vallen in losse buien. En als het op bepaalde plekken gaat sneeuwen, valt het in dikke zakdoeken met flinke vlokken. Het kan dan in een keer goed wit worden, terwijl er 20 kilometer verderop helemaal niets is valt.”
Alle typen neerslag
Regen, hagel, natte sneeuw en sneeuw die echt blijft liggen. We gaan de komende dagen waarschijnlijk alle typen neerslag door elkaar zien. „Als er langs de kust sneeuw valt, is de kans groot dat het niet lang blijft liggen. De temperaturen zijn iets te hoog en de wind komt van zee”, zegt De Koning. „Waar we in 2021 soms 20 centimeter hadden liggen op sommige plekken, gaat dat nu niet gebeuren.”
Tegelijkertijd, als een bui in het binnenland nét goed valt, kan er lokaal zeker meer dan 5 centimeter sneeuw vallen, voorspelt de weerman.
Vrijdagochtend wakker in witte wereld?
Met een beetje geluk worden we op sommige plekken van het land vrijdagochtend al wakker in een witte wereld. Maar vooral vrijdag overdag trekken vanuit het noordwesten geregeld winterse buien over. De temperaturen liggen daarbij tussen 3 en 5 graden, maar tijdens een stevige bui daalt de temperatuur al gauw richting het vriespunt. In het weekend blijft het gure weertype aanhouden. Winterse buien worden ook dan geregeld verwacht.
https://www.gelderlander.(...)r-mogelijk~a01961bb/
Dat is waar. Is jou voordeur zo ver van de weg weg dan?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er is zelden post tegenwoordig. En met zo'n nee-nee sticker scheelt dat ook een stuk.
Hier kun je weinig mee. Zodra ze gaan voorspellen dat het heel erg wordt (sneeuw, hagel, onweer) dan is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat 'dikke vlokken' sneeuwen in Nederland: 'Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter mogelijk'
We hebben het sinds 2021 al niet meer op grote schaal gezien: sneeuw. Maar vanaf vrijdag gaat het écht vallen. „Lokaal is er zeker meer dan 5 centimeter sneeuw mogelijk.’’ Maar de vraag is wel hoelang het blijft liggen.
Het is al bijna vijf jaar geleden dat we een wit Nederland hebben gezien en dus is het best bijzonder te noemen dat de weermodellen zo stellig zijn. Dat het vanaf vrijdagochtend gaat sneeuwen, is zeker.
„We weten alleen nog niet waar precies. Niet heel Nederland zal er wit uit komen te zien”, legt Donny de Koning, meteoroloog bij Weeronline uit. „De sneeuw gaat vallen in losse buien. En als het op bepaalde plekken gaat sneeuwen, valt het in dikke zakdoeken met flinke vlokken. Het kan dan in een keer goed wit worden, terwijl er 20 kilometer verderop helemaal niets is valt.”
Alle typen neerslag
Regen, hagel, natte sneeuw en sneeuw die echt blijft liggen. We gaan de komende dagen waarschijnlijk alle typen neerslag door elkaar zien. „Als er langs de kust sneeuw valt, is de kans groot dat het niet lang blijft liggen. De temperaturen zijn iets te hoog en de wind komt van zee”, zegt De Koning. „Waar we in 2021 soms 20 centimeter hadden liggen op sommige plekken, gaat dat nu niet gebeuren.”
Tegelijkertijd, als een bui in het binnenland nét goed valt, kan er lokaal zeker meer dan 5 centimeter sneeuw vallen, voorspelt de weerman.
Vrijdagochtend wakker in witte wereld?
Met een beetje geluk worden we op sommige plekken van het land vrijdagochtend al wakker in een witte wereld. Maar vooral vrijdag overdag trekken vanuit het noordwesten geregeld winterse buien over. De temperaturen liggen daarbij tussen 3 en 5 graden, maar tijdens een stevige bui daalt de temperatuur al gauw richting het vriespunt. In het weekend blijft het gure weertype aanhouden. Winterse buien worden ook dan geregeld verwacht.
https://www.gelderlander.(...)r-mogelijk~a01961bb/
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier kun je weinig mee. Zodra ze gaan voorspellen dat het heel erg wordt (sneeuw, hagel, onweer) dan is er weinig aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mario390 op 31-12-2025 17:03:30 ]
Viespeukquote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
mag deze beeld? om dat is van fok @:hemarookworst [ afbeelding ]
Ik weet niet beter dat geslachtsdelen niet mogen.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat geslachtsdelen niet mogen.
Hopen op een mooi en een fijn jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Kan ik opnieuw beginnen
Ik heb geen moeite hoor met deze dagenquote:
Je kan iedere dag opnieuw beginnen Mutskequote:Op woensdag 31 december 2025 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Kan ik opnieuw beginnen
Blijf lekker thuis, zet een filmpje of serie opquote:Op woensdag 31 december 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite hoor met deze dagen
ALs je er niets aan vind doe je net of het woensdag is
Ga je niet naar je ouders, zus of een vriendin vanavond?
Zit het net te eten en lekker dat het isquote:
Kan ook, je kan het zelf invullen hoe je het hebben wilquote:Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijf lekker thuis, zet een filmpje of serie op
Gelukkig welquote:Op woensdag 31 december 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, je kan het zelf invullen hoe je het hebben wil
Smakelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit het net te eten en lekker dat het is
Het is al op, maar dank jequote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik ben weer zo moe van prikkels, ontprikkelen dus
Doei
Thuisquote:Op woensdag 31 december 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al op, maar dank je
Waar haal je die prikkels vandaan dan. Waar ben je?
Vreselijk lijkt mij dat. Zijn er geen medicijnen die dat kunnen onderdrukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Thuis
Mijn hoofd draait op volle toeren
Elke fucking dag
quote:
Ik heb de kip er al ingeschoven (in mijn mond) het verteren kan beginnenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw maakt een kip gerecht. Kan zo aanschuiven.
Misschien welquote:Op woensdag 31 december 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk lijkt mij dat. Zijn er geen medicijnen die dat kunnen onderdrukken
* StevenHyde maakt geen opmerking over dat hij gister iets in de kip heeft geschovenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de kip er al ingeschoven (in mijn mond) het verteren kan beginnen
Zou toch heel fijn zijn. Alle beetjes helpen. Constant prikkels en in je hoofd zitten lijkt me vreselijk.quote:
Heb je dat nooit gevraagd?quote:
een knoflookteentje zekerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
* StevenHyde maakt geen opmerking over dat hij gister iets in de kip heeft geschoven
Daarom ga ik meestal weg van forumquote:Op woensdag 31 december 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gevraagd?
Waarom zet je niet een koptelefoon op met rustige geluiden of het ruizen van de bomen, de golven van de zee.
Is internet wel goed voor jou als je zoveel last van prikkels hebt?
Je bent best veel op het forum, je zegt doei en 5 minuten later ben je er alweerquote:Op woensdag 31 december 2025 17:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daarom ga ik meestal weg van forum
Fring is trouwens uitgeschoven
Nee ik ben teveel aan het piekerenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent best veel op het forum, je zegt doei en 5 minuten later ben je er alweer
Heb je daar dan last van?
Doe maar kalm aanquote:Op woensdag 31 december 2025 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben teveel aan het piekeren
Pff
Nu echt weg
Grote knuf voor ons Pinniequote:Op woensdag 31 december 2025 17:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ben teveel aan het piekeren
Pff
Nu echt weg
Duhquote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een losstaande brievenbus?
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
mag deze beeld? om dat is van fok @:hemarookworstDat weetje heel goed mariootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een sok vol zeker
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat wordenquote:
ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je het hier saai vindt zoek je toch elders je vertier?
Ja lachequote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat worden
take - 1000000000000000000000000000000000000000099quote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja man wilde dat lollige ff delen nog voor het hier onwijs saai gaat worden
Nee Kreequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |