ShiiShiquote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd en een fijne verjaardag @:ToT![]()
Dat is mooi. Wie weet komt er nog wat bij.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Nog even de laatste vakjes open krassen, ik heb sowieso al 5 euro gewonnen bij de 10 euro kaart
Net voor kerst nog gezien, en nu eind februari pas weer helaas.quote:
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrastquote:Op woensdag 31 december 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Nog even de laatste vakjes open krassen, ik heb sowieso al 5 euro gewonnen bij de 10 euro kaart
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
Zwaar kut geslapen, nog geen zin in koffie.
Ja, wat een zelfbeheersing. Ik had inderdaad ook al alles bekeken.....quote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrast
[]Morguh GGquote:
Ja ik ook hoor, zou wel willen weten of ik rijke bolkert wasquote:Op woensdag 31 december 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat een zelfbeheersing. Ik had inderdaad ook al alles bekeken.....
Helaas maar 10 euro totaalquote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is mooi. Wie weet komt er nog wat bij.
Ik voor het eerst eens een keertje 10 euro bij de 10 euro kaart.En straks nog een staatslot kopen. Ik loop binnen in het nieuwe jaar.
Bij die eerste die ik had gekocht wel, nu braaf elke dag een vakjequote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrast
Hoeveel was je in totaal kwijt en hoeveel heb je dan in totaal gewonnen?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij die eerste die ik had gekocht wel, nu braaf elke dag een vakje
Kan nog steedsquote:Op woensdag 31 december 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik had vannacht moeten bolken, was ik misschien 2e geworden
Ja, je ging vanmorgen wel even lekker.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik had vannacht moeten bolken, was ik misschien 2e geworden
DUs eigenlijk heb je dan niets gewonnen?quote:
Ik had eerst een van 5 gekocht, alles open gekrast, en daar weer een van 5 en 10 gekocht en later die van 20quote:Op woensdag 31 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel was je in totaal kwijt en hoeveel heb je dan in totaal gewonnen?
Wie weet gaat het ooit lukkenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had eerst een van 5 gekocht, alles open gekrast, en daar weer een van 5 en 10 gekocht en later die van 20
Jawel bij die van de 10 euro kaart 5 euro en bij die van 5 euro kaart 5 euroquote:Op woensdag 31 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DUs eigenlijk heb je dan niets gewonnen?
Wel, we laten je gewoon laufenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
118 punten?
Nee, dat wordt lastig.
Je moet net geluk hebben dat je op een rustig moment post en niemand je bolktquote:Op woensdag 31 december 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
118 punten?
Nee, dat wordt lastig.
Maar als je dan optelt wat je betaald hebt heb je verlorenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel bij die van de 10 euro kaart 5 euro en bij die van 5 euro kaart 5 euro
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd en een fijne verjaardag @:ToT![]()
Je hebt er ook lol van gehad, zo moet je het maar bekijken.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
Heb idd wel een soort van verlies natuurlijk omdat je meer uit gegeven hebt dan dat je wat gewonnen hebt qua bedrag
Ja als je het zo bekijkt welquote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan optelt wat je betaald hebt heb je verloren
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mini had in het oude huis ook altijd een vriendinnetje, is dat nog steeds dezelfde?
Ik gooi mijn geld liever in zo automatiek heb ik altijd prijs, een bamibal of een frikandelquote:Op woensdag 31 december 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
Heb idd wel een soort van verlies natuurlijk omdat je meer uit gegeven hebt dan dat je wat gewonnen hebt qua bedrag
quote:
Maar die andere moet je nog openkrassen die van 20 euro?quote:
Dat is ook zo, vind het wel leuk..quote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt er ook lol van gehad, zo moet je het maar bekijken.
Ik heb nog nooit die van 20 euro gekocht eigenlijk.
* gebrokenglas houdt zijn hand opquote:Op woensdag 31 december 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gooi mijn geld liever in zo automatiek heb ik altijd prijs, een bamibal of een frikandel
Wat leuk, dat is dan wel een echte vriendschap.quote:
Die is zeker met veel extra spellen?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook zo, vind het wel leuk..
Ik dit jaar voor het eerst, volgens mij is die sinds vorig jaar erbij gekomen
Ook al open gekrast, daar had ik niksquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Maar die andere moet je nog openkrassen die van 20 euro?
Yes op zich wel leuk, maar niks daarmee gewonnenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Die is zeker met veel extra spellen?
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga vanavond de Staatsloterij en Postcodeloterij winnen, mensen
En dan heb je ineens veel vrienden....quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef MooieTop6 het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas houdt zijn hand op
O, dat is jammer, volgende keer beterquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook al open gekrast, daar had ik niks
Dat is wel jammer dan.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes op zich wel leuk, maar niks daarmee gewonnen
Dan ga ik kijken dan kom je op tvquote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Tsja. Dat weet ik nog niet. In elk geval niet gelijk uitgeven. En al die mensen die zeggen dat ik ergens in moet investeren mogen even op afstand blijven.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
Maar stel je wint een groot bedrag, wat zouden jullie daarmee doen?
We verwachten wel een shoutout naar DTSquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken dan kom je op tvzwaai je wel even dan
Door dik en dun!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk, dat is dan wel een echte vriendschap.
Rijen dik!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan heb je ineens veel vrienden....
Direct een vliegticket kopen voor een bepaalde dame!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zou het echt niet weten heb alles wat mijn hartje begeert. Ik zou wat aan de kinderen en kleinkinderen geven.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensn ndie jaren niets van zich hebben laten horen bellen je om je te feliciteren....
Oke hou maar op die hand, hier komt hetquote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is ook goed
Maar ik bedoelde wat anders
Hey Blubskequote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke hou maar op die hand, hier komt het
[ afbeelding ]
Ja, daar kan je op wachten.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die jaren niets van zich hebben laten horen bellen je om je te feliciteren....
Oh nee ik zou ook niet meteen alles uit gevenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Dat weet ik nog niet. In elk geval niet gelijk uitgeven. En al die mensen die zeggen dat ik ergens in moet investeren mogen even op afstand blijven.
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Direct een vliegticket kopen voor een bepaalde dame!
[..]
Doe er wat leuks meequote:
Mwa ik zou idd ook wel wat gezinnen helpen die het nodig hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten heb alles wat mijn hartje begeert. Ik zou wat aan de kinderen en kleinkinderen geven.
Hier achter woont een stel wat uit Oekraine komt en niets in huis heeft staan. Ik zou ze meenemen zodat ze meubels konden uitzoeken. Danny een smak geven zodat hij met FOK! door kan gaan.
Het enige wat ik misschien voor mij zelf zou doen is een bus kopen waar ik mijn scootmobiel in kan rijden en een chauffeur in dienst nemen. Dan kan ik overal heen waar ik heen wil
[..]
Het liefst op de grens met Thailand!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je stuurt haar per straaljager die kant op...
Nooit verkeerdquote:Op woensdag 31 december 2025 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een luxe koffiezetapparaat kopen
Toch lekker of niet dan.quote:
Aan je tweede pas?quote:
Hoe laat ga je naar je moeder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |