O fijn, ging dat goed, zonder terugval?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kerstavond en tweede kerstdag ben ik ook thuis geweest ja.
Anders had ik vandaag wss niet weg gemogen.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn, ging dat goed, zonder terugval?
O ja dat is ook zo natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Anders had ik vandaag wss niet weg gemogen.
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo natuurlijk.![]()
Krijg je dan ook testen als je je tweer terugkomt na een nachtje weg?
Goedemorgennnnnquote:
Respect, gaat dus de goede kant op.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.
Ik zit hier nu zes weken en ik ben sofar de enige die niet al een keer teruggezet is naar fase 1 qua vrijheden omdat ik niet aan het programma meedoe of betrapt ben op gebruik.
Goed bezig dusquote:Op woensdag 31 december 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.
Ik zit hier nu zes weken en ik ben sofar de enige die niet al een keer teruggezet is naar fase 1 qua vrijheden omdat ik niet aan het programma meedoe of betrapt ben op gebruik.
Hoe is het met de misselijkheid en het niet op gang kunnen komen?quote:
Owja is ook zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:32 schreef Lovely het volgende:
Oja straks krijg ik koffie van gebrokenglas
Zat net aan je te denken.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
Zwaar kut geslapen, nog geen zin in koffie.
ToTtiequote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
Zwaar kut geslapen, nog geen zin in koffie.
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net aan je te denken.
Neem maar een lekker bak koffie ToT
Je bent jarig vandaag, van harte gefeliciteerd![]()
Straks ga je naar je moeder, probeer er met mini toch een mooie dag van te maken.
Thanks!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ToTtiegefeliciteerd denk ik? Ik ben er niet helemaal zeker van
Dankuquote:Op woensdag 31 december 2025 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja is ook zo.
[ afbeelding ]
Doe dat maar ToT dat ben je aan jezelf en die kleine man van je verplichtquote:Op woensdag 31 december 2025 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ja idd jarig.Heb wel eens fijnere verjaardagen gehad!
Maar we gaan straks idd naar mijn moeder toe, proberen het daar toch nog wat leuk te hebben!
Mee eens!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar ToT dat ben je aan jezelf en die kleine man van je verplicht
Met haar was het toch een gesloten hoofdstuk, het was alleen maar ellende
Het is vreselijk kut ook voor de kinderen maar zij is verantwoordelijk voor haar meisje en jij voor mini
Dit gaat je lukken, je hebt een prachtig mannetje waar je het allemaal voor doet.
De kinderen hebben al genoeg geleden
Wees blij dat het klaar is nu en je niet nog een week met ellende hoeft te zitten.
Verdriet mag er natuurlijk zijn, maar laat het niet de overhand krijgen.
Thanks!quote:
Haha dank je,quote:
Ja toch. En ook voor jezelf. Je mag ook wel lief zijn voor jezelf. Geniet van deze dag ondanks gisteren en de afgelopen weken. Ik zeg altijd, kijk naar voren, niet naar achteren. Wat geweest is kan je niet meer terug draaien.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!Ja naar oma en naar de Mac is altijd fijn voor hem.
[..]
Thanks!![]()
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. En ook voor jezelf. Je mag ook wel lief zijn voor jezelf. Geniet van deze dag ondanks gisteren en de afgelopen weken. Ik zeg altijd, kijk naar voren, niet naar achteren. Wat geweest is kan je niet meer terug draaien.
Het kan indien nodig alleen een les voor een andere keer.
Het einde van het jaar afsluiten en met goede moed naar een nieuwe jaar kijken die je samen met mini ingaat vanavond.
Geniet van elkaar en de mensen die om je geven daar heb je meer aan dan terug kijken naar iemand die je alleen maar verdriet heeft gegeven
Heeft mini nog wat leuks op school gemaakt voor je verjaardag?quote:
Het is vakantie he, maar hij en zijn dinnetje hebben beiden een mooie tekening gemaakt. Ik heb ze nog niet gekregen, maar die van hem heb ik al wel gezien omdat hij het gisteren al wilde geven.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft mini nog wat leuks op school gemaakt voor je verjaardag?
O hier kregen de kinderen het dan voor de vakantie meer naar huis en dan werd er heel stiekem gedaan tekening achter de rug en snel naar hun kamertje rennen om het te verstoppenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is vakantie he, maar hij en zijn dinnetje hebben beiden een mooie tekening gemaakt. Ik heb ze nog niet gekregen, maar die van hem heb ik al wel gezien omdat hij het gisteren al wilde geven.
Lief toch.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
Het dochtertje van mijn feitelijke ex-vriendin had gisteren ook een tekening gemaakt, die ligt ook boven bij de andere 2 tekeningen.
Nee die zitten aan hun ontbijt hier en kijken Minions.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier kregen de kinderen het dan voor de vakantie meer naar huis en dan werd er heel stiekem gedaan tekening achter de rug en snel naar hun kamertje rennen om het te verstoppen![]()
LIggen de kleintjes nog in bed?
quote:
Mini had in het oude huis ook altijd een vriendinnetje, is dat nog steeds dezelfde?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die zitten aan hun ontbijt hier en kijken Minions.
[..]Zeker!
Ik BOLK iedereenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |