O fijn, ging dat goed, zonder terugval?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kerstavond en tweede kerstdag ben ik ook thuis geweest ja.
Anders had ik vandaag wss niet weg gemogen.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn, ging dat goed, zonder terugval?
O ja dat is ook zo natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Anders had ik vandaag wss niet weg gemogen.
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo natuurlijk.![]()
Krijg je dan ook testen als je je tweer terugkomt na een nachtje weg?
Goedemorgennnnnquote:
Respect, gaat dus de goede kant op.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.
Ik zit hier nu zes weken en ik ben sofar de enige die niet al een keer teruggezet is naar fase 1 qua vrijheden omdat ik niet aan het programma meedoe of betrapt ben op gebruik.
Goed bezig dusquote:Op woensdag 31 december 2025 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blaastest sowieso. Urine controle steekproefsgewijs.
Ik zit hier nu zes weken en ik ben sofar de enige die niet al een keer teruggezet is naar fase 1 qua vrijheden omdat ik niet aan het programma meedoe of betrapt ben op gebruik.
Hoe is het met de misselijkheid en het niet op gang kunnen komen?quote:
Owja is ook zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:32 schreef Lovely het volgende:
Oja straks krijg ik koffie van gebrokenglas
Zat net aan je te denken.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
Zwaar kut geslapen, nog geen zin in koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |