ShiiShiquote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd en een fijne verjaardag @:ToT![]()
Dat is mooi. Wie weet komt er nog wat bij.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Nog even de laatste vakjes open krassen, ik heb sowieso al 5 euro gewonnen bij de 10 euro kaart
Net voor kerst nog gezien, en nu eind februari pas weer helaas.quote:
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrastquote:Op woensdag 31 december 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Nog even de laatste vakjes open krassen, ik heb sowieso al 5 euro gewonnen bij de 10 euro kaart
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
Zwaar kut geslapen, nog geen zin in koffie.
Ja, wat een zelfbeheersing. Ik had inderdaad ook al alles bekeken.....quote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrast
[]Morguh GGquote:
Ja ik ook hoor, zou wel willen weten of ik rijke bolkert wasquote:Op woensdag 31 december 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat een zelfbeheersing. Ik had inderdaad ook al alles bekeken.....
Helaas maar 10 euro totaalquote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is mooi. Wie weet komt er nog wat bij.
Ik voor het eerst eens een keertje 10 euro bij de 10 euro kaart.En straks nog een staatslot kopen. Ik loop binnen in het nieuwe jaar.
Bij die eerste die ik had gekocht wel, nu braaf elke dag een vakjequote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je kan wachten ik had alles al opengekrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |