Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik heb een hele fijne, lekker warm en zachtquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lekker met een fleeche deken over.....
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
veel knoflook bijna altijd goedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sow6 teentjes knoflook
Niet te karig iigUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot het zuur gaat ruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel knoflook bijna altijd goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sws.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel knoflook bijna altijd goed'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenenUw ADH vitamine Worst
Kerst is voorbijquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt het toch gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het kippetje in de OP ook uit elkaar wil trekken maar ze is verdwenen
Misschien mag ze terugkomen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hotpotten?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo![]()
Oo fancy. Lekker man.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga hotpotten met de familie zo![]()
smakelijk
![]()
Soort plopzakken in groepsverbandquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Niks fancy aan, is gewoon dingen in hete bouillon gaar makenquote:Uw ADH vitamine Worst
+mquote:Op woensdag 31 december 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort plopzakken in groepsverband![]()
Ijskoffie hier voor na het dutje. Stukje cake of appelbeignet erbij?quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vind dat fancy ja deal with itquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Niks fancy aan, is gewoon dingen in hete bouillon gaar maken
Laat mij dat vinden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gaak niet doenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je googled op plopzakken kom je ook wel andere resultaten tegen....![]()
![]()
O, graag een stukje cake.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ijskoffie hier voor na het dutje. Stukje cake of appelbeignet erbij?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: