Zelfs Gerard de Vries?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik haat alle bord- en kaartspellen
Terraforming Mars heb ik hier ook in de kast staan, al vind ik Ares Expedition wel leuker.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete bordspellen zijn Terraforming Mars, Tapestry en Istanbul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
jaaaa, vind dominion erg leuk, speel die met name onlinequote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook staan. Kerstavond nog gespeeld. Heel fijn. Heb je Dominion weleens gespeeld?
Die zekerquote:
Dan is Eldorado ook wel raakquote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
jaaaa, vind dominion erg leuk, speel die met name online
Ik heb een keer met mn zus, neef, nicht en hun partners Hitster gespeeld. Ik tegen hun allemaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden maar die willen geen bordspellen spelen...
Mocht afgelopen oud en nieuw eigenlijk ook niet meedoen met Hitster....
Uiteindelijk toch wel, maar dat hebben ze ook geweten.
Als ik echt zou willen zou ik nog wel met familie vaker kunnen spelen maar ik heb al zoveel hobby's die tijd kostenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is dat Den Helder zo ver weg is, anders zouden we een spellenclubje kunnen oprichten
Ik heb tijdens de lockdown wel eens via Teams met collega's bordspelletjes gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is dat Den Helder zo ver weg is, anders zouden we een spellenclubje kunnen oprichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |