quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?Heb je mijn avatar weleens goed bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Hoewel Terraforming Mars wel minstens op gelijke hoogte staat)
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?Was een tijdje Gloomhaven, maar na twee jaar regelmatig gespeeld te hebben daar wel op uitgekeken. Nu denk ik Nemesis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?Ark Nova is zo fucking gaaf als je mensen daadwerkelijk zo ver kunt krijgen om het met je te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een klassieker voor mij, blijft leukquote:
Dus dan maar patiencen?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel meer bordspellen willen spelen maar ik heb geen vrienden.
Vind hem eigenlijk alleen leuk met 2 en 3. Met 4 echt te langdradigquote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
Ark Nova is zo fucking gaaf als je mensen daadwerkelijk zo ver kunt krijgen om het met je te spelen
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?@ieniminimuis mag ook antwoorden maar dan wel met de nummer 2, want we weten allemaal wat er bij haar bovenaan staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete bordspellen zijn Terraforming Mars, Tapestry en Istanbul.
Ik heb wel vrienden maar die willen geen bordspellen spelen...quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wij moeten nog eens een herkansing doen voor Terraforming online! Hopelijk niet die vage glitch dit keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete bordspellen zijn Terraforming Mars, Tapestry en Istanbul.
Oh hier ook hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Controversiële take wellicht maar: ik kan niks met U2. Ik hoor dat het een eigen geluid heeft, maar het pakt me gewoon niet.
Over mijn favoriete bordspellen. En het beste album van Carole King.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Al heel lang niet meer gedaan, wordt wel weer eens tijd.quote:
Geniaal spelquote:
Eens. Wel heel kabbelend en nietszeggend vind ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Controversiële take wellicht maar: ik kan niks met U2. Ik hoor dat het een eigen geluid heeft, maar het pakt me gewoon niet.
Heb ik hier ook staan. Kerstavond nog gespeeld. Heel fijn. Heb je Dominion weleens gespeeld?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef hihohaswessam het volgende:
vandaag komt de zoektocht naar el dorado binnen, ben benieuwd
Het is dat Den Helder zo ver weg is, anders zouden we een spellenclubje kunnen oprichtenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |