quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?MachiavelliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja. Maar slechts een keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou hij dit pro-bono hebben ingezongen?
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?Vind ticket to ride wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch nog maar 1 U2 hierna? With or Without You
Dank jequote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Hier, als troost voor jou een gefrituurde kaD oliebol van mij
[ link | afbeelding ]
Er hebben dit jaar in verhouding meer mensen op gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die was vorig jaar nog dramatisch gekelderd en nu weer de hoogste, leg maar uit
Wat een lulquote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja, elke keer als hij in z'n handen klapt sterft er een kind in Afrika
WELL STOP CLAPPING YOUR HANDS THENquote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Doe het daarom ook gescheiden van elkaar. Wel zo handigquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me lastig met je boodschappen in je handen
Vind ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel de beste Muse samen met The Resistance
Wat een lulquote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Omggg jij heb volgens mij echt een sublieme smaakquote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanuit Estland dan nog eerder Vanilla Ninja en Elina Born & Stig Rästa
De stemmers zijn blijkbaar er nog niet over uit of ze met of zonder het liedje kunnen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die was vorig jaar nog dramatisch gekelderd en nu weer de hoogste, leg maar uit
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heb persoonlijk meer met het origineel van de Beatles (sorry, te makkelijk)
Ik lees hier teksten van een kennerquote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omggg jij heb volgens mij echt een sublieme smaakVanilla Ninja Godinnen (in de zeroes en begin 10s behoorlijk vel naar geluisterd hier). En het liedje van Elina Born & Stig Rästa vond ik ook helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |