Was echt een top showquote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Isorden het volgende:
2 hoogste Muse platen in de lijst back-to-back live gehoord![]()
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Muse setlists
ook weer zoquote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij nog altijd 4x en da's meer dan Muse of Rammstein
Ik was er dit jaar dus niet bij, maar hoorde dat ze ergens in deze tour een set met Citizen Erased hadden gespeeld. Die loop ik altijd net misquote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Isorden het volgende:
2 hoogste Muse platen in de lijst back-to-back live gehoord![]()
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Muse setlists
Metallica komt trouwens ook nog 4x, die zou ook wel op die lijst kunnenquote:
Stemplaat.quote:
Ja dit is er nog 1quote:
Daar ben ik ook bang voorquote:
quote:Bono comes to the edge of the stage and claps his hands. He waits a few seconds, claps again. Repeat. Repeat. Repeat. Then he finally speaks. "Every time I clap my hands, a poor child in Africa DIES!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hier, als troost voor jou een gefrituurde kaD oliebol van mijquote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Starflyer het volgende:
Weer terug van boodschappen. Natuurlijk weer een paar dingen van mijn lijstje niet meer te krijgen![]()
Oliebollen zonder krenten waren ook niet meer te krijgen bij de oliebollenkramen. Gelukkig nog wel van die voorverpakten gevonden. Nu maar kijken hoe dat smaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |