Stenehei, Dessel?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
We zitten in een gitarenloaded-regio
Dit is wel een goede dag voor wie van Muse, Rammstein, Coldplay, Dire Straits of Viespeuk Borsato houdtquote:
Straks een andere artiest met een M!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:36 schreef ShinyStar het volgende:
Ik ben er nog even ongeveer 1.5 uur! Net op tijd voor MUSE GENOT
Vergeet Queen, U2 en Pink Floyd niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede dag voor wie van Muse, Rammstein, Coldplay, Dire Straits of Viespeuk Borsato houdt
Vanuit Estland dan nog eerder Vanilla Ninja en Elina Born & Stig Rästaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ewert & De Twee Draakjes GODEN
Mogen ook wel weer Estlandse artiesten in de lijst, zoals deze ene
Bekijk deze YouTube-video
@:pippenscottie vindt dit leuk
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks een andere artiest met een M!
Nou, U2 al wat minderquote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Queen, U2 en Pink Floyd niet.
Ja dan heb je 31 december wel goed samengevatquote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet Queen, U2 en Pink Floyd niet.
Miss Montreal? Bleghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks een andere artiest met een M!
De laatste dag is altijd wel het domein van een stuk of tien artiesten.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede dag voor wie van Muse, Rammstein, Coldplay, Dire Straits of Viespeuk Borsato houdt
Volgens mij nog altijd 4x en da's meer dan Muse of Rammstein. Geteld vanaf 08:00quote:
Mooi halfuur de tijd om wat anders te doen.quote:
Niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Starflyer het volgende:
Weer terug van boodschappen. Natuurlijk weer een paar dingen van mijn lijstje niet meer te krijgen![]()
Oliebollen zonder krenten waren ook niet meer te krijgen bij de oliebollenkramen. Gelukkig nog wel van die voorverpakten gevonden. Nu maar kijken hoe dat smaakt.
Die moet je dan ook al een dag eerder halen, oliebol!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Starflyer het volgende:
Weer terug van boodschappen. Natuurlijk weer een paar dingen van mijn lijstje niet meer te krijgen![]()
Oliebollen zonder krenten waren ook niet meer te krijgen bij de oliebollenkramen. Gelukkig nog wel van die voorverpakten gevonden. Nu maar kijken hoe dat smaakt.
THEY WILL NOT FORCE USquote:
Zo lang duren de liedjes van Marco toch niet?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi halfuur de tijd om wat anders te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |