quote:
Klopt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over Metallica gesproken, daar is het origineel toch van?
Nee het origineel is van Mary J Bligequote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was dat nog geen probleem.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moet je dan ook al een dag eerder halen, oliebol!
Absoluut, je ruikt de oliebollen bijnaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica komt trouwens ook nog 4x, die zou ook wel op die lijst kunnen
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]Reeds besproken vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het is geen piem0l?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Hier, als troost voor jou een gefrituurde kaD oliebol van mij
[ link | afbeelding ]
Had voor mij niet gehoeven. Beide niet.quote:
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Jij zit nog bij Muse?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Vreselijk overgewaardeerde drekband
@Citizen.Erasedquote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was er dit jaar dus niet bij, maar hoorde dat ze ergens in deze tour een set met Citizen Erased hadden gespeeld. Die loop ik altijd net mis
Deze versie ooit gehoord?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich nu af: wat is jullie favoriete bord- en/of kaartspel?Risk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Niet 1?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had voor mij niet gehoeven. Beide niet.
Lijkt me lastig met je boodschappen in je handenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inmiddels al wel. Ga zo nog even boodschappen doen en hardlopen
Dikke drol is het.quote:
Ja die was vorig jaar nog dramatisch gekelderd en nu weer de hoogste, leg maar uitquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch nog maar 1 U2 hierna? With or Without You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |