Goed ideequote:Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik zo eens brunchen? Oliebollen?
ow is het al zo laat???quote:Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaja geef je moeder maar de schuld!
Ben met rippelchips aan het ontbijtenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik zo eens brunchen? Oliebollen?
Met dipsaus?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben met rippelchips aan het ontbijten#viesdikgenot
Dan moet ik wel even kijken of we die in huis hebben.quote:
Ik ook.quote:
Ik herken me hier heel erg in.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik voel me eigenlijk nooit eenzaam, ook al woon ik alleen. Geen idee. Het bevalt me ook wel in mijn eentje en daar zit ook wel een beetje de angst in dat ik geen relatie ga krijgen, omdat ik die misschien helemaal niet hoef.
Dat is wel handig.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even kijken of we die in huis hebben.
Nou, ik ben benieuwd naar je updatesquote:Op woensdag 31 december 2025 11:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja en neeLang verhaal. Maar merk dat ik onbewust wel meer open sta voor daten etc. En wat meer om mij heen kijk. De de afgelopen tien jaar teveel andere dingen aan mijn hoofd denk ik
Dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat het bijna half elvis
Over doden gesproken, ik wil dat ene speciale, tranentrekkende nummer van THe O.C. ook in de top!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Je hebt de klok nog op zomertijd staan?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat het bijna half elvis
Ik zou je klok even nakijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat het bijna half over elvis
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik geloof dat het bijna half over elvis
Een relatie krijgen kan best pittig zijn dus op zich niet erg om nog even te genieten van het single leven. Persoonlijk vind ik het begin van alles altijd kut/zwaar - de eerste periode als je begint met daten, de eerste periode als je net gaat samenwonen, etc. Na verloop van tijd went het en voelt het wel echt als een verrijking, mits je de juiste match hebt natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik voel me eigenlijk nooit eenzaam, ook al woon ik alleen. Geen idee. Het bevalt me ook wel in mijn eentje en daar zit ook wel een beetje de angst in dat ik geen relatie ga krijgen, omdat ik die misschien helemaal niet hoef.
Alleen met kerst zat ik em even te knijpen, omdat ik helemaal niets had. Al had ik achteraf toch twee goede dagen met familie en met vrienden
Nog even wachten tot de 7.2 versie.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar je updates
quote:
In jullie quote klopt het gewoon.quote:
Smoothquote:Op woensdag 31 december 2025 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
In jullie quote klopt het gewoon.
Gewoon meer meezingen met muziek! Zo doe ik dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kan ook wel goed alleen zijn. Maarja dat er dan van die dagen bij zijn dat je je bek niet eens open trekt. Dat is ook niet goed
Hier mag je zo vaak mogelijk over pronken wmbquote:
Warmste badquote:Op woensdag 31 december 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
(Gelukkig zitten hier alleen maar allerbeste mensen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat doe ik dan ook gewoon.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier mag je zo vaak mogelijk over pronken wmb
Ja die is inderdaad goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:23 schreef Gretzl het volgende:
ORIGINEEL VAN MEG MYERS GODIN
@:gale_boetticher @:scorpion_17!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Dat verbaast me nietsquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef houdjemond het volgende:
Geloof dat het 31 minuten over Elvis
Ach.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het 31 over elvis
Jij hebt ook na je scheiding genoeg poesjes dusquote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook niet echt last van eenzaamheid. Ik heb sinds het einde van m'n huwelijk (wederzijdse keuze) erg veel geïnvesteerd in het creëren van nieuwe vriendschappen. Dat houdt me prima bezig. En als ik dan thuis ben vind ik het ook heerlijk rustig, samen met m'n katten. En ja, ook FOK!
Duetje met de katquote:Op woensdag 31 december 2025 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon meer meezingen met muziek! Zo doe ik dat.
Staat Smooth van Santana er uberhaupt nog in?quote:
Elke dag, jeweetog.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt ook na je scheiding genoeg poesjes dus
Crimineel land?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat Smooth van Santana er uberhaupt nog in?
checkt
Nederland is een...
Sowieso dit uur nog eentje.quote:
jaquote:Op woensdag 31 december 2025 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn jullie vandaag daydrinkers of komen die emotionele rants straks au naturel?
Ik ben nog niet eens uit bedquote:Op woensdag 31 december 2025 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn jullie vandaag daydrinkers of komen die emotionele rants straks au naturel?
Helaas eruit gevallen. Ondanks mijn stem niet meer te redden.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat Smooth van Santana er uberhaupt nog in?
checkt
Nederland is een...
De feestdagen doen wat met ons.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |