Die zijn alle frustratie over de liedjes van Marco eruit aan het gooien.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn buren zijn aan t verbouwen. Vandaag. Leg maar uit.
Halsey!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kyteman, Nothing But Thieves…
Doe nog maar een rondjequote:Op woensdag 31 december 2025 11:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kut, net te vroeg klaar met stofzuigen. Had dit graag willen missen.
Nee die hebben gewoon de t2k aanstaan en gooien tijdens Rammstein met de meubelsquote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn buren zijn aan t verbouwen. Vandaag. Leg maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Voel je dan ook dat je je aandacht zou willen richten op iets nieuws in het leven? Buiten het werk, bedoel ik?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Redefine het volgende:
Heb zelf gelukkig (nog) zelden dat ik mij alleen en/of eenzaam voel. Wel na het overlijden van mijn moeder een beetje een is dit het nou gevoel. Niet zozeer door het missen (dat ook uiteraard), maar vooral doordat de zorg om haar er niet meer is. Dat is eigenlijk iets positiefs, maar voelt nog steeds wat gek.
Verder tevreden met mijn werk, financieel nu makkelijk rondkomen en een hele prettige woning (stuk beter dan mijn vorige) sinds anderhalf jaar. Dus op zich heel goed. Maar het voelt een beetje uitgespeeld op dat vlak.
Dus je wacht niet op MtheBassman voordat je gaat wandelenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit al uur met jas en schoenen aannu ga ik echt wandelen.
Flauwquote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
nieuw heeft helemaal geen puntjes, slechts 1
nee, gewoon waar.quote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 31 december 2025 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee die hebben gewoon de t2k aanstaan en gooien tijdens Rammstein met de meubels
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:24 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Terrance & PhilipT&P godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik kijk al uit naar het laatste kutnummer van S&F maar dan vooral vanwege het nummer erna van Metallicaquote:Op woensdag 31 december 2025 11:24 schreef Isorden het volgende:
Dan is Chasing Cars meteen een warm bad.
Die moet nog douchenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus je wacht niet op MtheBassman voordat je gaat wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |