En ook dat had niet gehoeven want dit is de slechtste plaatquote:Op woensdag 31 december 2025 11:20 schreef Isorden het volgende:
Kensington komt even Sorry zeggen voor alle bagger in de lijst.
sympathiek ja. Ze hadden het ook gewoon niet op kunnen nemen natuurlijk.quote:
Kyteman, Nothing But Thieves…quote:
"Sorry for the road that I won't take"quote:Op woensdag 31 december 2025 11:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ja wat nou Sorry, als ze dat echt meenden waren ze nooit begonnen met muziek maken
Vrije dag?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn buren zijn aan t verbouwen. Vandaag. Leg maar uit.
Jij ook een redelijke morgen!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:19 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen, beste mensen. En een redelijke morgen voor de rest.
(Gelukkig zitten hier alleen maar allerbeste mensen)
An pierle bedoel je.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Kyteman is toch een stuk beter.
De laatste puntjes op de i in het oude jaar om het nieuwe jaar goed te beginnen?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn buren zijn aan t verbouwen. Vandaag. Leg maar uit.
Mevrouw Gunner kan ik ook uit het raam gooien hoor als je wilt?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Gunner het volgende:
Ik zeg sorry voor het feit dat mijn vrouw hierop gestemd heeft.
Waar had ik die echtscheidingspapieren ook alweer gelaten.
nieuw heeft helemaal geen puntjes, slechts 1quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De laatste puntjes op de i in het oude jaar om het nieuwe jaar goed te beginnen?
Geeft zo'n bende maar bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mevrouw Gunner kan ik ook uit het raam gooien hoor als je wilt?
Ik zit al uur met jas en schoenen aanquote:
Ze land zacht op het meubilair, mijn kadden, de planten en Borsatan.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geeft zo'n bende maar bedankt voor het meedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |