Was je er met Freebird vannachtquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ook erg genoten van The Emptiness Machine.
All I wanna say is they don't really care about usquote:
Ik schakelde in halverwege het nummer, maar ik tel hem wel mee als gehoord. Ik heb al zo weinig stemplaten in de lijst dit jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ook erg genoten van The Emptiness Machine.
Verder weet echt niemand hier wie dat isquote:Op woensdag 31 december 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
Het valt me eigenlijk nu pas op hoe erg Donny Montell als George Michael klinkt.
Voorzichtigquote:
Bel de wouten!quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorzichtig
Het is glad buiten
De kenners weten hetquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Verder weet echt niemand hier wie dat is
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke
@:diaan73
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik moet altijd hardop lachen om jullie communicatie via dit forum deze weekquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Deze tijd had je ook kunnen gebruiken om even een broodje te smeren.
Kuch.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Verder weet echt niemand hier wie dat is
Ik zou wachten tot vrijdagquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit ook te twijfelen vandaag hardlopen of morgen met kater
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
6 7Doe eens normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ja van die jaarlijks terugkerende beelden uit Kiribati en de Maagdeneilanden enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Isorden het volgende:
En dan gaan we zo langzaam beginnen met de nieuwsberichten van waar het al 2026 is...
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
6 7Boomer gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wacht tot mijn vrouw dat voor me doet, zoals dat gaat in een goed huwelijk he @alopio ?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Deze tijd had je ook kunnen gebruiken om even een broodje te smeren.
Morgenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig zijn we All Riks verzekerdquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze willen niet luisteren he, nouja
Nee, na Echoes was het mooi geweest. Vlak voor Echoes kwamen er ineens weer allemaal mensen het topic inquote:
Misschien wachten i.v.m. de gladheid.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet altijd hardop lachen om jullie communicatie via dit forum deze week
Das bij Bart meer uitzondering dan regel anders.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
Deze snapt tenminste wel dat je hier meteen je mond moet houden als je het nummer start
En daar werd je helemaal verlegen van ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, na Echoes was het mooi geweest. Vlak voor Echoes kwamen er ineens weer allemaal mensen het topic in
Het hoort er toch bij hequote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja van die jaarlijks terugkerende beelden uit Kiribati en de Maagdeneilanden enzo
Gaan we daarna beginnen met de marathon van Alkmaar?quote:
Even volhouden, na Troy komt Marco Bquote:
Ja geen idee, ben niet zoveel geweest hier op dit tijdstipquote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das bij Bart meer uitzondering dan regel anders.
Oh goeiequote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even volhouden, na Troy komt Marco B
Laten we onze zegeningen tellenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Fijn dat deze nog steeds op oudjaarsdag staat, waar hij hoort
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we daarna beginnen met de marathon van Alkmaar?
Valt me mee dat ie het nummer niet eerst weer in laagjes staat te analyseren en op te bouwenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja geen idee, ben niet zoveel geweest hier op dit tijdstip
BREAKING NEWS: Tijdzones zijn een dingquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Isorden het volgende:
En dan gaan we zo langzaam beginnen met de nieuwsberichten van waar het al 2026 is...
Lekker friemelenquote:
Nee, het verbaasde me.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daar werd je helemaal verlegen van ofzo?
Alles is ongemakkelijk voor ze, behalve atje voor de sfeerquote:Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ongemakkelijk nummer voor de caféganger
Je kunt zo mee gaan met de uithalenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Woahquote:Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
BREAKING NEWS: Tijdzones zijn een ding
Wegjagen.quote:
Ook wel karaokegenot me dunkt!!quote:
Kan ook het raam uitquote:
Neejoh. Ik zou helemaal los gaan in de pleebekbooth.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik voel me genegeerd hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook wel karaokegenot me dunkt!!
@:ieniminimuis @:PippenScottie @:Gale_Boetticher @:starflyer @:dagoduck
Dit lijkt me te moeilijk voor karaokequote:Op woensdag 31 december 2025 10:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook wel karaokegenot me dunkt!!
@:ieniminimuis @:PippenScottie @:Gale_Boetticher @:starflyer @:dagoduck
Om een nummer van Neil Young te quoten:quote:Op woensdag 31 december 2025 10:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was pure muzikale genialiteit
top-10 materiaal!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Gale_Boetticher weet die dingen welBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Die is al geweest.quote:
Maarja @Gretzl en ik deden ook Drunk In Love. Die is pas moeilijkquote:Op woensdag 31 december 2025 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lijkt me te moeilijk voor karaoke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |