quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
6 7Boomer gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wacht tot mijn vrouw dat voor me doet, zoals dat gaat in een goed huwelijk he @alopio ?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Deze tijd had je ook kunnen gebruiken om even een broodje te smeren.
Morgenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit ook te twijfelen vandaag hardlopen of morgen met kater
Gelukkig zijn we All Riks verzekerdquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze willen niet luisteren he, nouja
Nee, na Echoes was het mooi geweest. Vlak voor Echoes kwamen er ineens weer allemaal mensen het topic inquote:
Misschien wachten i.v.m. de gladheid.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit ook te twijfelen vandaag hardlopen of morgen met kater
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet altijd hardop lachen om jullie communicatie via dit forum deze week
Das bij Bart meer uitzondering dan regel anders.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef essnhills het volgende:
Deze snapt tenminste wel dat je hier meteen je mond moet houden als je het nummer start
En daar werd je helemaal verlegen van ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, na Echoes was het mooi geweest. Vlak voor Echoes kwamen er ineens weer allemaal mensen het topic in
Het hoort er toch bij hequote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja van die jaarlijks terugkerende beelden uit Kiribati en de Maagdeneilanden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |