Was je er met Freebird vannachtquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ook erg genoten van The Emptiness Machine.
All I wanna say is they don't really care about usquote:
Ik schakelde in halverwege het nummer, maar ik tel hem wel mee als gehoord. Ik heb al zo weinig stemplaten in de lijst dit jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ook erg genoten van The Emptiness Machine.
Verder weet echt niemand hier wie dat isquote:Op woensdag 31 december 2025 10:31 schreef BillDauterive het volgende:
Het valt me eigenlijk nu pas op hoe erg Donny Montell als George Michael klinkt.
Voorzichtigquote:
Bel de wouten!quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorzichtig
Het is glad buiten
De kenners weten hetquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Verder weet echt niemand hier wie dat is
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke
@:diaan73
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik moet altijd hardop lachen om jullie communicatie via dit forum deze weekquote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Deze tijd had je ook kunnen gebruiken om even een broodje te smeren.
Kuch.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Verder weet echt niemand hier wie dat is
Ik zou wachten tot vrijdagquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit ook te twijfelen vandaag hardlopen of morgen met kater
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef peaceman het volgende:
6 7Doe eens normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ja van die jaarlijks terugkerende beelden uit Kiribati en de Maagdeneilanden enzoquote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Isorden het volgende:
En dan gaan we zo langzaam beginnen met de nieuwsberichten van waar het al 2026 is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |