Ganz Geil!quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Schalen kapot stampen. Alles
Je lijkt wel een stalkerquote:Op woensdag 31 december 2025 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oke, maar gewoon voor de zekerheid.
@:essnhills
Je hebt schuldige voeten?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
Ik dans sowieso nooit want kan niet dansen
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is toch wel dé Sjorsballad jongens
Tja als de lijst je niks interesseert ga dan 538’luisterenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:29 schreef MTheBassman het volgende:
Kut, wel net stemplaat gemist, Phantom of the Opera. Ik had het nog even kunnen nagaan en iets vroeger uit bed kunnen gaan, maar ach.
Of ze gaan al vreemd? #coldplayquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Al die mensen die samen dansen begrijpen niet dat dit nummer over vreemdgaan gaat, of ze bereiden zich voor op een orgie?
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Al die mensen die samen dansen begrijpen niet dat dit nummer over vreemdgaan gaat, of ze bereiden zich voor op een orgie?
Heerlijk deze inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is toch wel dé Sjorsballad jongens
Ik ben de top 2000 niet waardquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja als de lijst je niks interesseert ga dan 538’luisteren
Kan toch ook tegelijk?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja als de lijst je niks interesseert ga dan 538’luisteren
Misschien zijn ze nu aan het vreemdgaanquote:Op woensdag 31 december 2025 10:30 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |