Hoe groot is de kans dat we er dezelfde maand heen gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Innsbruck komt dan er ook nog bij he in diezelfde reis
Ruim je het wel even op?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind reizen leuk.
Maar het leukste aan reizen vind ik thuiskomen.
Frankfurt OderGodenquote:
Het Kremlin vond ik wel mooi, maar veelheb ik er ook niet van gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef peaceman het volgende:
Voor de schunnige vragen van ok01 onze reeks bereikt hebben:
Wat is de mooiste plek op aarde waar je geweest bent?
ik heb dat helemaal niet. ik kan echt sjaggo zijn als we weer naar huis moetenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind reizen leuk.
ik vind de terugreis altijd een drama. Als ik thuis aankom verlang ik eigenlijk altijd weer terugquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind reizen leuk.
Tot mijn grote verrassing werd het juist wel genoemd! Een zeldzaam pluspunt voor Roodbeen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Teleurstellend dat Roodbeen het geniale origineel van Jupiter Jones niet noemt Bekijk deze YouTube-video
EDIT: toch wel? Dan zat ik niet op te letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja, mee eens. Dat is altijd zo'n fijn momentquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind reizen leuk.
Classic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |