Een wekker voor dit tijdstip?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn users die de wekker hebben gezet voor Slayer.
There's a bathroom on the right!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee moest gewoon even kakken tussendoor
Ben dit jaar nog in Liechtenstein geweest, echt een schattig en leuk landjequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staat hoog op mijn lijstje voor bezoek nadat ik de landen in Europa heb bezocht waar ik nog niet ben geweest. Dan combineren met Liechtenstein en Slovenië ofzo.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef peaceman het volgende:
Voor de schunnige vragen van ok01 onze reeks bereikt hebben:
Wat is de mooiste plek op aarde waar je geweest bent?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee moest gewoon even kakken tussendoor
Ik denk dat dat voor mij persoonlijk https://en.wikipedia.org/wiki/Pula_Arena isquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef peaceman het volgende:
Voor de schunnige vragen van ok01 onze reeks bereikt hebben:
Wat is de mooiste plek op aarde waar je geweest bent?
Innsbruck komt dan er ook nog bij he in diezelfde reisquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liechtenstein kan je beter met Innsbruck combineren, toch?Die twee staan op mijn lijstje voor ergens in de nabije toekomst.
wel prijzig, overnachtte er een keer, volgens mij in 2016 ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben dit jaar nog in Liechtenstein geweest, echt een schattig en leuk landje
Oh jij ook, wanneer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben dit jaar nog in Liechtenstein geweest, echt een schattig en leuk landje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |