quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef ok01 het volgende:
Groetjes vanuit mijn werk wc. Giet er nog even wat wijn doorheen en ga daarna wat complexe vragen stellen
Komt mooi uit, de standaarden in dit topic ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Standaarden zijn laag wanneer je in de horeca werkt
Die staat hoog op mijn lijstje voor bezoek nadat ik de landen in Europa heb bezocht waar ik nog niet ben geweest. Dan combineren met Liechtenstein en Slovenië ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Over favoriete Europese steden, ik heb nog niemand over Salzburg gehoord, maar dat is ook een aanrader. Ik ben er dit jaar twee nachten geweest en vond het een heerlijk rustige en schone stad. Als je in het Mirabellenpark loopt, kijk je zo mooi uit naar de vesting in de bergen.
Tip: neem een Salzburgcard, niet goedkoop, maar je hebt het geld er zo uit. Daarmee kan je naast heel veel dingen ook naar de Wasserspiele en naar het voormalige woonhuis en geboortehuis van Mozart. En je krijgt er twee biertjes mee bij de plaatselijke brouwerij
Mijn volgende is tussen 02.00-03.00 (Goodnight Saigonquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef Momo het volgende:
Ik heb 3 stemplaten 01:00-02:00 maar dat ga ik niet trekken
Wat voor werk doe je dat je gaat zitten zuipen op de pleequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef ok01 het volgende:
Groetjes vanuit mijn werk wc. Giet er nog even wat wijn doorheen en ga daarna wat complexe vragen stellen
en we zijn er trots opquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Komt mooi uit, de standaarden in dit topic ook
Teleurstellend dat Roodbeen het geniale origineel van Jupiter Jones niet noemt Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jupiter Jones genoemd
Pikkedieven van Blof.
Ik heb net een witbiertje in geschonken. Morgen ook wel wat drinken, maar ik hou het wel rustigquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 glaasjeff oefenen voor morgenavond
Thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef peaceman het volgende:
Voor de schunnige vragen van ok01 onze reeks bereikt hebben:
Wat is de mooiste plek op aarde waar je geweest bent?
Wat een leuke locatie! Waarom daar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans is groot dat wij volgend jaar Oud en Nieuw in Salzburg gaan vieren![]()
Waar wonen jullie toch allemaal?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga zo ook kijken of mijn bed er nog staat, ze spelen hier ook Gazastrookje en dat is niet hilarisch met 3 kadden.
hier vanavond af en toe wat geknal. Voorgaande dagen/weken vrijwel niksquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is t vrij rustig met knallen en klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |