Heb een tijdje geleden mijn eigen lijst nagelopen met wat er in de lijst heeft gestaan. Bij mij op 73 dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit haalde ook de top 70 in de 4851 hier ja, dus hetzelfde.
Dat is ze denk ik opgedragen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komen mensen toch altijd in polonaise dat café in
Vanuit de wc? Niet heel comfortabelquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef ok01 het volgende:
Groetjes vanuit mijn werk wc. Giet er nog even wat wijn doorheen en ga daarna wat complexe vragen stellen
Hier 2 en ik zit enorm in dubio.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef Momo het volgende:
Ik heb 3 stemplaten 01:00-02:00 maar dat ga ik niet trekken
Zeker een leuke stad jequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Over favoriete Europese steden, ik heb nog niemand over Salzburg gehoord, maar dat is ook een aanrader. Ik ben er dit jaar twee nachten geweest en vond het een heerlijk rustige en schone stad. Als je in het Mirabellenpark loopt, kijk je zo mooi uit naar de vesting in de bergen.
Tip: neem een Salzburgcard, niet goedkoop, maar je hebt het geld er zo uit. Daarmee kan je naast heel veel dingen ook naar de Wasserspiele en naar het voormalige woonhuis en geboortehuis van Mozart. En je krijgt er twee biertjes mee bij de plaatselijke brouwerij
Denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is dat Nick Simon niet meer zo leuk vindt maar die verwacht ik anders ook nog wel terug binnen nu en 2 jaar
De kans is groot dat wij volgend jaar Oud en Nieuw in Salzburg gaan vierenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Over favoriete Europese steden, ik heb nog niemand over Salzburg gehoord, maar dat is ook een aanrader. Ik ben er dit jaar twee nachten geweest en vond het een heerlijk rustige en schone stad. Als je in het Mirabellenpark loopt, kijk je zo mooi uit naar de vesting in de bergen.
Tip: neem een Salzburgcard, niet goedkoop, maar je hebt het geld er zo uit. Daarmee kan je naast heel veel dingen ook naar de Wasserspiele en naar het voormalige woonhuis en geboortehuis van Mozart. En je krijgt er twee biertjes mee bij de plaatselijke brouwerij
Neem geen enkel risicoquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier 2 en ik zit enorm in dubio.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga zo ook kijken of mijn bed er nog staat, ze spelen hier ook Gazastrookje en dat is niet hilarisch met 3 kadden.
Standaarden zijn laag wanneer je in de horeca werktquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Vanuit de wc? Niet heel comfortabel
Straks Slayer.. ik zou blijvenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:11 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga zo ook kijken of mijn bed er nog staat, ze spelen hier ook Gazastrookje en dat is niet hilarisch met 3 kadden.
Ook al bij Bossequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jupiter Jones genoemd
Pikkedieven van Blof.
Knallen lijken hier eindelijk gestopt door regen dus misschien dat ik daadwerkelijk naar het nest kan gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier 2 en ik zit enorm in dubio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |