Eigenlijk hadden we al eerder gewild, maar toen wilde Lennon ineens ook mee en die is pas half 2027 klaar met VWO. Dus daar wachten we op. En de reis wordt natuurlijk ook duurder met 3 ipv 2.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat voor nu op de shortlist voor 2026, maar ook nog even kijken of dat gaat lukken
Noordwesten van de VS is toch wel een van de mooiste plekken waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Het westen van Canada en de VS lijkt me nog heel mooi. Chili en Nieuw Zeeland ook. Maar Europa wil ik ook nog meer dan genoeg zien.
ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal geen last van gehad in Rome.
Kakquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef houdjemond het volgende:
Ik geloof dat het 24 minuten over Elvis
Ik niet.quote:
Ik ben benieuwd hoe ze de stad marketen tijdens de volgende zomerspelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
LA is eigenlijk een verzameling verschillende plaatsen, slechte infrastructuur, weinig sfeer en aansprekende architectuur.
Scheelt misschien dat mijn moeder een redelijk mondje italiaans spreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had ook die ervaring. Verder een prachtstad, maar op het moment dat ze door hadden dat ik geen Italiaans sprak, kreeg ik dezelfde geïrriteerde blik en houding. Ik snap het ergens wel, maar het is wel een beetje jammer of zo.
Terug vlieg je de goede kant op qua jetlag toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had mezelf voorgenomen om door te halen enzo. Was 36 uur wakker op de terugweg
Split staat nog wel op mijn bucketlist, geen aanrader dus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet zo van de steden, ik was dit jaar in Split en wilde heel graag weer weg. 30 graden, en er liepen net twee cruiseschepen leeg.
Bart zou het doen. Met stukje muziek erbij en alles.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ving het eerste stukje van z'n inleiding waarschijnlijk niet bewust op omdat ik tegelijkertijd darts aan het kijken ben![]()
Vind dat dj's vaker de originelen mogen aanhalen, toch een stukje erkennen.
Benieuwd of het bij Zoutelande nog gebeurt dan.
Ja, het is zo'n stad waar je eigenlijk heel vaak langsrijdt en niet vaak stopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Munchen eigenlijk alleen tig keer langsgereden over de A8
Daarom ga ik liever niet op vakantie in de zomer. Ik was laatst in Praag in maart en het beviel me prima.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet zo van de steden, ik was dit jaar in Split en wilde heel graag weer weg. 30 graden, en er liepen net twee cruiseschepen leeg.
Zit in de naamquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Berkery het volgende:
ik was dit jaar in Split en wilde heel graag weer weg
In Parijs afgelopen augustus alleen maar aardige mensen ontmoet. Dus voorlopig niet eens met dat gezegde, maar goed. Ben er ook nog maar 1x geweest en mensen vinden Parijs ook niet het échte Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond Rome best kut. De mensen waren echt allemaal chagrijnig en naar.
Mensen zeggen altijd 'Frankrijk is een mooi land maar jammer dat er Fransen wonen'; ik heb dat met Italië en dan dus vooral Rome.
Wil ik ook sowieso een keer heen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
En Noorwegen, noh, dat mag er ook zijn!
Genoeg te zien in Kroatie, Split vond ik mehquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Split staat nog wel op mijn bucketlist, geen aanrader dus?
Mijn zus was zelf in Porto, ook heel mooi klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Lissabon vond ik een leuke Europese stad
DE LEVENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nee ik ook niet, in Frankrijk heb ik ook prima ervaringen hoor. Zowel Parijs als meer landelijke gebieden (al spreken ze daar écht geen Engels maar verder zijn ze wel vriendelijk). Maar je hoort het vaak in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:26 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
In Parijs afgelopen augustus alleen maar aardige mensen ontmoet. Dus voorlopig niet eens met dat gezegde, maar goed. Ben er ook nog maar 1x geweest en mensen vinden Parijs ook niet het échte Frankrijk.
Ik vind deze juist wel lekker.quote:
Hebben ze in jouw omgeving een karaokebar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Strani het volgende:
In the Ghetto vind ik ook fijn om te zingen
Ja! Ik was toen geloof ik ook even aan het voeden ofzo maar wilde nog posten:quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk al die Europese steden, maar Liefs Uit Londen is al even geleden hoor
Ik ben meer van de rough hier ja.quote:
Wil ik ook nog heen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
En Noorwegen, noh, dat mag er ook zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |