Eigenlijk hadden we al eerder gewild, maar toen wilde Lennon ineens ook mee en die is pas half 2027 klaar met VWO. Dus daar wachten we op. En de reis wordt natuurlijk ook duurder met 3 ipv 2.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat voor nu op de shortlist voor 2026, maar ook nog even kijken of dat gaat lukken
Noordwesten van de VS is toch wel een van de mooiste plekken waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Het westen van Canada en de VS lijkt me nog heel mooi. Chili en Nieuw Zeeland ook. Maar Europa wil ik ook nog meer dan genoeg zien.
ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal geen last van gehad in Rome.
Kakquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef houdjemond het volgende:
Ik geloof dat het 24 minuten over Elvis
Ik niet.quote:
Ik ben benieuwd hoe ze de stad marketen tijdens de volgende zomerspelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
LA is eigenlijk een verzameling verschillende plaatsen, slechte infrastructuur, weinig sfeer en aansprekende architectuur.
Scheelt misschien dat mijn moeder een redelijk mondje italiaans spreekt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had ook die ervaring. Verder een prachtstad, maar op het moment dat ze door hadden dat ik geen Italiaans sprak, kreeg ik dezelfde geïrriteerde blik en houding. Ik snap het ergens wel, maar het is wel een beetje jammer of zo.
Terug vlieg je de goede kant op qua jetlag toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had mezelf voorgenomen om door te halen enzo. Was 36 uur wakker op de terugweg
Split staat nog wel op mijn bucketlist, geen aanrader dus?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet zo van de steden, ik was dit jaar in Split en wilde heel graag weer weg. 30 graden, en er liepen net twee cruiseschepen leeg.
Bart zou het doen. Met stukje muziek erbij en alles.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ving het eerste stukje van z'n inleiding waarschijnlijk niet bewust op omdat ik tegelijkertijd darts aan het kijken ben![]()
Vind dat dj's vaker de originelen mogen aanhalen, toch een stukje erkennen.
Benieuwd of het bij Zoutelande nog gebeurt dan.
Ja, het is zo'n stad waar je eigenlijk heel vaak langsrijdt en niet vaak stopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Munchen eigenlijk alleen tig keer langsgereden over de A8
Daarom ga ik liever niet op vakantie in de zomer. Ik was laatst in Praag in maart en het beviel me prima.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:25 schreef Berkery het volgende:
Ik ben niet zo van de steden, ik was dit jaar in Split en wilde heel graag weer weg. 30 graden, en er liepen net twee cruiseschepen leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |