Nieuw-Zeeland heb ik ook hoog op de verlanglijst staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is mooi, wat is mooi. Dat valt niet te kiezen.
Maar Nieuw-Zeeland was schitterend. O.a. hier:
[ afbeelding ]
En Kroatië, deze weg.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Gretzl het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?14 december af of zo, ik was zo dom in de HEMA te lopen zonder muziek in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Dit doen we soms ook wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik doe sowieso dingen waarbij je 100% zeker af gaat, dus ik doe effectief niet mee. Vorig jaar was ik op 1 december 00:01 al af omdat ik hem zelf aan had gezet.
net als ik en Diaan73quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Af door superspreader Ruud de Wild
Jaquote:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?Het ging lekker totdat ie plots op de 15e in de Introrally van Roodbeen zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom viel het tegen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn trouwens maar weinig plekken waar ik ben geweest qua grote steden die ik helemaal kut vond. Denk dat ik LA dan echt het minste vond.
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whamaggedon dit jaar?13 december. In een Youtube video. Paar dagen er na ook nog een keer in de Appie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht tot een week geleden dat hij superhetero wasquote:
Henk heeft nog al zijn meubels, die kunnen best het raam uit toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Sorry
zo samen als goedmakertje beuken op Slayer ok?
Nieuw-Zeeland wil ik alleen al een keer heen vanwege Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland heb ik ook hoog op de verlanglijst staanAlleen dat takke-eind vliegen
Zeventien (17!) films gekeken op de heen en terugwegquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland heb ik ook hoog op de verlanglijst staanAlleen dat takke-eind vliegen
ja dat is kut en zo'n vakantie is ook niet bepaald goedkoop. Wij hopen in 2027 te gaan. Sparen er al jaren voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha tering. Een half uur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef houdjemond het volgende:
Op een half uur na gewoonnogsteeds vieswoest.
Why not both?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dacht tot een week geleden dat hij superhetero was
Ik vond Rome best kut. De mensen waren echt allemaal chagrijnig en naar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn trouwens maar weinig plekken waar ik ben geweest qua grote steden die ik helemaal kut vond. Denk dat ik LA dan echt het minste vond.
Munchen eigenlijk alleen tig keer langsgereden over de A8quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom viel het tegen?
(Voor mij München. Te druk, te toeristisch en ze spraken me elke keer in het Engels aan. En ik kwam net uit Salzburg en daarvoor uit Erfurt, twee steden die ik enorm waardeerde)
Geen idee, heb die films nooit gezienquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland wil ik alleen al een keer heen vanwege Lord of the Rings
Was wel goeie reclame voor het land geloof ik.
Mijne was 2016 oid, daarna heb ik eilk altijd wel iets te doen gehad om we wel bezig te houden, maar niet met werk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil komend jaar wel weer op vakantie, maar ik weet nog echt niet hoe of wat...
Laatste keer weg was in 2021
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |