1 december al afquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Gretzl het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?
Af op dag 7 door de playlist van de vrouw.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Gretzl het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Gretzl het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik krijg altijd zon hoofdpijn als ik thuiskom.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind reizen leuk.
Maar het leukste aan reizen vind ik thuiskomen.
Wat is mooi, wat is mooi. Dat valt niet te kiezen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef peaceman het volgende:
Voor de schunnige vragen van ok01 onze reeks bereikt hebben:
Wat is de mooiste plek op aarde waar je geweest bent?
10 dagen met dank aan een collega die zonder oortjes op tiktok zat te scrollen tijdens de pauzequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Gretzl het volgende:
Afgelopen september nog! We waren er maar een dag, want we waren op doorreis naar Duitsland. Jij?quote:
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?Af door superspreader Ruud de WildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?Nog nooit enige moeite voor gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?18 december was ik af volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De babbelbox vraagt zich af: hoe hebben jullie gescoord met Whammagedon dit jaar?11 december dood in de Appie. Daarna nog 2x gehoord voor de deadline. Geen schijn van kans dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 inch godenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Af door superspreader Ruud de Wild
Nieuw Zeeland staat ook hoog op mn bucketlistquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is mooi, wat is mooi. Dat valt niet te kiezen.
Maar Nieuw-Zeeland was schitterend. O.a. hier:
[ afbeelding ]
En Kroatië, deze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |