Die is niet zo nijsquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef 4-elements het volgende:
Die DAB is wel wat teleurstellend voor Robbie.
Staat wel in de Evergreen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik ook niks.
Zo Zal het Zijn vind ik zijn mooiste, maar die is niet bekend genoeg voor de lijst. Van wat erin staat ga ik voor Malle Babbe.
Dat is dan waarschijnlijk de standaard versie, anders staat er wel een nadere naam/specificatie op…quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oef, zie ik zo gauw niet terug op de fles, maar wel dat het 46% is.
Rob is ook wel een viespeuk als je zijn teksten luistert hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind het sneu voor Rob. Hij is er niet meer en stijgt wel wat. Marco blijft een viespeuk maar wordt vrijgesproken en hij staat gelijk in de top 100. Meerdere malen zelfs.
Je hoeft er niet op te stemmen he?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
FvD gaat meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen hier
Was dit ook een introtune van iets? Sorry, ik bestond toen nog niet lolquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat dit zo hoog staat vind ik wel heel erg trouwens.
Ja dodenbonus dit dat, maar dit is gewoon een matige introtune met weinig intrinsieke muzikale waarde. Vergelijkbaar met I'll Be There For You en Gotta Catch 'em All.
Ook mijn stemplaat.quote:
Staat Zo Zal Het Zijn in de Evergreen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat wel in de Evergreen.
Volgende keer beter, ouwe reus.quote:
Dat mag hier.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
FvD gaat meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen hier
Komt door zijn jeugd. Verkracht vlak voor de zomer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rob is ook wel een viespeuk als je zijn teksten luistert hoor.
Ja nu word ik weer boos.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind het sneu voor Rob. Hij is er niet meer en stijgt wel wat. Marco blijft een viespeuk maar wordt vrijgesproken en hij staat gelijk in de top 100. Meerdere malen zelfs.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Rob was wel altijd heel aardig voor de mensen met verstandelijke beperking waar ik werkte, kwam er regelmatig optreden ook, was bij hem om de hoek.
Dit jaar zijn de DAB's eigenlijk niet heel extreem. Alleen Beach Boys wel sterk, waarbij God Only Knows eigenlijk nog tegenvalt. Mexi zei het al je kunt beter terminaal dan dood zijn of vrijgesproken worden...quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Meer een oudere vrouw die aan hem zat toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rob is ook wel een viespeuk als je zijn teksten luistert hoor.
Dat was altijd wel het lege tentje jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aaaah ja, iets harder georiënteerd. Op decibel stond de schranz tent nogal leeg, zelfs tijdens Amok
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Staat Zo Zal Het Zijn in de Evergreen?
reeds besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Meer een oudere vrouw die aan hem zat toch?
Reeds behandeld.quote:
René Karst is een uitzondering. Geen positieve, maar wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit jaar zijn de DAB's eigenlijk niet heel extreem. Alleen Beach Boys wel sterk, waarbij God Only Knows eigenlijk nog tegenvalt. Mexi zei het al je kunt beter terminaal dan dood zijn of vrijgesproken worden...
En toch, nature one had ook Thunderdome en daarna MoH. Jump was er ook, schranz en ja idd, die mainstage moest je vermijden. Maar die bunkers, amai wat was dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was altijd wel het lege tentje jaOp Decibel nog wel gezellig met mijn homie Tronic geweest (US Hardhouse)
Ik weet dat ze het gaan halen als ze meedoenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te stemmen he?
Of ben je bang dat ze de gemeenteraad gaan halen??
Dat kan dus alleen als de regen niet water is. Maarjaquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
Adele mag wel eens een keer aantonen hoe je regen aansteekt.
En 13 seconden!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
Dat nummer van TS is straks 10 minuten???
Ben nu toch wel benieuwd.
Skyfall en Trolling in The Jeep verwacht ik nog.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef ShinyStar het volgende:
Volgend uur nog 2x Adele en dan zijn we daar ook weer van af.
Alsnog wel beter te verklaren dan De Bankzitters in de Top 2000.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is gewoon tegen alle natuurwetten in. Dit kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |