reeds besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Meer een oudere vrouw die aan hem zat toch?
Reeds behandeld.quote:
René Karst is een uitzondering. Geen positieve, maar wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit jaar zijn de DAB's eigenlijk niet heel extreem. Alleen Beach Boys wel sterk, waarbij God Only Knows eigenlijk nog tegenvalt. Mexi zei het al je kunt beter terminaal dan dood zijn of vrijgesproken worden...
En toch, nature one had ook Thunderdome en daarna MoH. Jump was er ook, schranz en ja idd, die mainstage moest je vermijden. Maar die bunkers, amai wat was dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was altijd wel het lege tentje jaOp Decibel nog wel gezellig met mijn homie Tronic geweest (US Hardhouse)
Ik weet dat ze het gaan halen als ze meedoenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te stemmen he?
Of ben je bang dat ze de gemeenteraad gaan halen??
Dat kan dus alleen als de regen niet water is. Maarjaquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
Adele mag wel eens een keer aantonen hoe je regen aansteekt.
En 13 seconden!quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
Dat nummer van TS is straks 10 minuten???
Ben nu toch wel benieuwd.
Skyfall en Trolling in The Jeep verwacht ik nog.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef ShinyStar het volgende:
Volgend uur nog 2x Adele en dan zijn we daar ook weer van af.
Alsnog wel beter te verklaren dan De Bankzitters in de Top 2000.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is gewoon tegen alle natuurwetten in. Dit kan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |