Nee, dit is Rob de Nijs.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef Isorden het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat dit een banger is?
Nature One nooit geweest, was teveel techno, wilde graag wat variatiequote:Op dinsdag 30 december 2025 21:30 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ging je dan toevallig ook naar bijv. Nature one in de schranz hoogtijdagen?
Ik ben jouw man en alles draait om mijquote:
MESquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
FvD gaat meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen hier
Dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Rob was wel altijd heel aardig voor de mensen met verstandelijke beperking waar ik werkte, kwam er regelmatig optreden ook, was bij hem om de hoek.
Het is nog niet te laat om te verhuizenquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ja toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, beetje schijtlol dit maar ik vind het ook wel lekker
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben jouw man en alles draait om mij
Heeft misschien ook wel te maken met Yoshi (of hoe heet die autistische zoon)?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Rob was wel altijd heel aardig voor de mensen met verstandelijke beperking waar ik werkte, kwam er regelmatig optreden ook, was bij hem om de hoek.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Vind ik ook niks.quote:
Ja dat is echt belachelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind het sneu voor Rob. Hij is er niet meer en stijgt wel wat. Marco blijft een viespeuk maar wordt vrijgesproken en hij staat gelijk in de top 100. Meerdere malen zelfs.
Aaaah ja, iets harder georiënteerd. Op decibel stond de schranz tent nogal leeg, zelfs tijdens Amokquote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nature One nooit geweest, was teveel techno, wilde graag wat variatieDus wel naar Reverze, Defqon, In Qontrol, Decibel etc.
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat dit zo hoog staat vind ik wel heel erg trouwens.
Ja dodenbonus dit dat, maar dit is gewoon een matige introtune met weinig intrinsieke muzikale waarde. Vergelijkbaar met I'll Be There For You en Gotta Catch 'em All.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |