Dat kan alleen met boots on the ground.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De enige manier is door Rusland te laten verliezen.
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan alleen met boots on the ground.
Tja, klopt. Die Trump is me er ook een!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het laat heel mooi zien hoe Trump in elkaar steekt.
Honderden drones die neer regenen op Oekraïense burgers doet hem niets.
Maar als iemand van zijn postuur aangevallen wordt, dan wordt Trump furieus.
Ja, vind ik ook. Kremlin moet ophouden aanvallen die nooit gebeurt zijn uit z'n duim te zuigen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef Scjvb het volgende:
Dit is (blijven) vragen om problemen i.p.v. andere 'manoeuvres' te bezigen op het pad der onderhandeling en consessies te doen om uit deze ''impasse'' te geraken, ofwel de bijna 4 jaar slepende oorlog!
Vreemd he, dat niemand respect voor de heer putin heeft. Hoe zou dat nou komen?quote:Hoewel de man best een straf bewind erop nahoudt, blijft 'n beetje respect voor de heer Poetin helaas toch noodzakelijk dezer tijden!
Dat was een mooie geweest voor de clusters HIMARS. Zullen ze ook wel niet zo veel meer van hebben, met dank aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hopelijk zien we ook een follow up video...
quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was een mooie geweest voor de clusters HIMARS. Zullen ze ook wel niet zo veel meer van hebben, met dank aan.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The enemy's propaganda reports that 600,000 subscribers in the Moscow region are in a blackout situation.
There is an unmanned danger operating in the region.
https://t.me/exilenova_plus/15144
Nope, de Sovjet Unie viel vooral vanwege economische problemen uit elkaar, er waren geen boots on the ground voor nodig. Iets vergelijkbaars kan ook met de russische federatie gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat kan alleen met boots on the ground.
Karmaquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Skysheriff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The enemy's propaganda reports that 600,000 subscribers in the Moscow region are in a blackout situation.
There is an unmanned danger operating in the region.
https://t.me/exilenova_plus/15144
Ik heb hem nu ook helemaal gezien. Wel in twee delen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eindelijk deze gekeken. Vond het een goede film, laat precies zien hoe het is en hoe soldaten met elkaar omgaan.
Vond het geen propagandafilm want het plaatje dat geschetst wordt is niet hoe het Kremlin het Russische leger of deze oorlog zal willen presenteren, al hebben ze het mogelijk wel goedgekeurd.
Het laat wel zien dat Russische soldaten ook gewoon mensen zijn met hun eigen struggles en verlangens. Dat kun je propaganda vinden maar is m.i. evident.
het westen heeft dit altijd geaccepteerd waar nodig, geloof niet dat we er nu heel anders in staan met zijn allenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook helemaal gezien. Wel in twee delen.
Vind het heel indrukwekkend. Wat een ellende en verdriet. En deze mensen gaan gewoon de samenleving weer in.![]()
Ik denk dat wij als westerse samenleving dit nooit gaan accepteren. Zoveel zinloosheid. Om je man, je kind, je broer op te offeren. En dat is ook precies waar ik Rusland heel eng in vind. Dat die samenleving dit allemaal maar accepteert. Dit is een absurde oorlog.
Die ellende hebben wij uitbesteed aan de Oekraïners. Wij voelen het inderdaad niet, maar ethisch net zo verderfelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het heel indrukwekkend. Wat een ellende en verdriet. En deze mensen gaan gewoon de samenleving weer in.![]()
Ik denk dat wij als westerse samenleving dit nooit gaan accepteren. Zoveel zinloosheid. Om je man, je kind, je broer op te offeren. En dat is ook precies waar ik Rusland heel eng in vind. Dat die samenleving dit allemaal maar accepteert. Dit is een absurde oorlog.
Fijne kerstdagen (7 jan voor de Russen) en een gelukkig nieuwjaar voor de familie en vrienden van deze geluksvogels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hopelijk zien we ook een follow up video...
het is dan ook niet onze oorlogquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die ellende hebben wij uitbesteed aan de Oekraïners. Wij voelen het inderdaad niet, maar ethisch net zo verderfelijk.
Was eergisteren in museum Bronbeek waar veteranen worden opgevangen. Dat ziet er waardig en koninklijk uit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
het westen heeft dit altijd geaccepteerd waar nodig, geloof niet dat we er nu heel anders in staan met zijn allen
we gaan tegenwoordig alleen beter om met de veteranen
Als het moet, dan moet het. Bijvoorbeeld als je aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
het westen heeft dit altijd geaccepteerd waar nodig, geloof niet dat we er nu heel anders in staan met zijn allen
we gaan tegenwoordig alleen beter om met de veteranen
het is een hele zinloze oorlogquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet het. Bijvoorbeeld als je aangevallen wordt.
Maar dit kwam zo compleet zinloos over.
Ik denk niet dat wij dit soort meat grinders in een willekeurig ander vreemd land gaan accepteren, met onze jongens.quote:
dat denk ik ook niet nee maar dat zie ik niet echt als een bad thingquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij dit soort meat grinders in een willekeurig ander vreemd land gaan accepteren, met onze jongens.
Daarin gaat Rusland altijd een voordeel hebben. Want kennelijk is dat daar geen enkel probleem.
Heel ziek.
Zeker niet. Helemaal eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet nee maar dat zie ik niet echt als een bad thing
Ja. Die heb ik een tijd geleden gezien. Dat is de Oekraïense kant toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie 2km to andriivka al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
je moet er een VPN voor hebben helaas
trailer:
Bekijk deze YouTube-video
Klopt, moet nog eens fixen om te zien. Helemaal geen zin in eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die heb ik een tijd geleden gezien. Dat is de Oekraïense kant toch?
Ja. Die docu's moet je eigenlijk meteen kijken wanneer het kan. Snel daarna is het verboden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, moet nog eens fixen om te zien. Helemaal geen zin in eigenlijk.
Denk het zelf wel. Zo anders zijn we als mens niet. We zijn democratie en vrijheid gewend maar ook dat kan snel veranderen mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij dit soort meat grinders in een willekeurig ander vreemd land gaan accepteren, met onze jongens.
Daarin gaat Rusland altijd een voordeel hebben. Want kennelijk is dat daar geen enkel probleem.
Heel ziek.
Ik denk dan vaak aan de coronaperiode. Daar was wel echt een tegenbeweging toen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Denk het zelf wel. Zo anders zijn we als mens niet. We zijn democratie en vrijheid gewend maar ook dat kan snel veranderen mocht het nodig zijn.
Ja. Daarom is onze democratische rechtsstaat ook zo belangrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:27 schreef sp3c het volgende:
in Rusland zie je geen tegenbeweging omdat je dan vaak uit het raam valt zonder reden
Hooggeplaatste overheidsofficials ja. Niet Ivar Kompotka van 16 hoog die op de socials zijn mening plaatst. Ook in Rusland is er ruimte voor standpunt diversiteit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:27 schreef sp3c het volgende:
in Rusland zie je geen tegenbeweging omdat je dan vaak uit het raam valt zonder reden
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hooggeplaatste overheidsofficials ja. Niet Ivar Kompotka van 16 hoog die op de socials zijn mening plaatst. Ook in Rusland is er ruimte voor standpunt diversiteit.
ivar kompotka houdt zich stil hopend dat er niemend voor hem komtquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hooggeplaatste overheidsofficials ja. Niet Ivar Kompotka van 16 hoog die op de socials zijn mening plaatst. Ook in Rusland is er ruimte voor standpunt diversiteit.
Denk je dat wij een keuze hebben als we met soortgelijke omstandigheden geconfronteerd worden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als westerse samenleving dit nooit gaan accepteren.
als wij een buurland in proberen te nemenzonder reden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Denk je dat wij een keuze hebben als we met soortgelijke omstandigheden geconfronteerd worden?
De omstandigheden zijn hier anders dan daar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Denk je dat wij een keuze hebben als we met soortgelijke omstandigheden geconfronteerd worden?
Al die Russen in filmpjes die direct in verdedigingstand schieten en zeggen niet geïnteresseerd te zijn in politiek zijn natuurlijk oprecht niet geïnteresseerd in politiek.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ook in Rusland is er ruimte voor standpunt diversiteit.
heel hardopquote:
Ze laten je niet zomaar gaan lijkt me.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:00 schreef capricia het volgende:
Menigeen zat daar ( in die docu) ook gewoon zonder betaling. Contract uitgediend, dus geen betaling meer. Maar je moest wel blijven en anders was je wellicht een deserteur of zo.
Dan zeg je toch gewoon 'doei ik ga naar huis '.
Die Russen zijn compleet lethargisch of zo?
Nee, bij iedere oorlogssituatie. Ongeacht of we die initiëren of ondergaan zal acceptatie zoals we dat de vorige 80 jaar gekend hebben ongetwijfeld weer- een verwaarloosbare rol spelen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
als wij een buurland in proberen te nemenzonder reden?
ik denk dat er bij 100 doden demonstraties uitbreken
Ik kan je adviseren om die docu te kijken. Er is niet echt een directe leiding ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze laten je niet zomaar gaan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |