Nee. Wel 2 leuke kerstballen maar dat is ook al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog veel gekocht op kerstmarkt?
Hood tegen vGerwen is wel een grappige kwartfinalequote:
De pubs van Ulaanbaatar zitten vol.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hood tegen vGerwen is wel een grappige kwartfinale
Chinezen zitten hier tegenwoordig allemaal in snackbars.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Het Chinese restaurant kopen is niet zo'n probleem staan er genoeg leeg. Chinezen vinden om te koken daarintegen...
Al jaaaaren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chinezen zitten hier tegenwoordig allemaal in snackbars.
Dit bedoelde ik uiteraard serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”
Dit zijn uitspraken. Littler pas op, Justin Hood wil bami verkopen en heeft het op jou gemunt
Hij is mentaal vooralsnog zo sterk. Op elke teleurstelling meteen weer een goede leg of score.quote:
De triades hebben heel wat om wit te wassen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chinezen zitten hier tegenwoordig allemaal in snackbars.
Eigenlijk het hele toernooi al niet, ik voel de magie niet, wellicht vanavond wel.quote:
Toernooi te groot/te lang geworden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eigenlijk het hele toernooi al niet, ik voel de magie niet, wellicht vanavond wel.
Ik weet niet of dat aan het toernooi ligt...Hebben best wel wat moois gezien al, behalve een 9 darter meen ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eigenlijk het hele toernooi al niet, ik voel de magie niet, wellicht vanavond wel.
Of te veel darts door het jaar heen. Ik heb bijna alles gemist dit jaar en voel de magie welquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toernooi te groot/te lang geworden?
Iedereen die tegen Hood speelt dit toernooi lijkt het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:12 schreef Doevelaer het volgende:
Ik schakel nu in. Heeft Josh Rock een voorzichtig probleem?
Kwaliteit van Hoodquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Iedereen die tegen Hood speelt dit toernooi lijkt het.
Rock doet niet zoveel verkeerd. Hood speelt gewoon het toernooi van zn levenquote:
Die zit mentaal al in de bus met een biertje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Hood geeft er geen fuck om of Rock die leg wint of niet
Alleen sloeg het ergens opquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zjak met hype die nergens op sloeg?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Je zou maar voor Rock zijn en dit moeten aanzien
Ik zag het net, dit KAN helemaal nietquote:
Niet jinxenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Hij mist zo nog wel en dan wordt het 12/16 ofzo
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:22 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Rock Ritsquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Is dit het duel met de minste letters op de affiche?
Never niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
laat die 4 gemiste darts geen smet zijn op deze geweldige prestatie van Hood
Nou ja analyses. Maar dat was ik jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ik had analyses gezien dat Hood na de upset tegen Noppert geen pepernoot meer zou raken.
Hoe is het met je kind z'n pitstop afgelopen? Doet alles het weer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wat een strontpot bij Viaplay in de studio. Fijn dat ik dat heb gemist vandaag
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef vul_maar_in het volgende:
@:tweedeklum begint er al iets te kriebelen?
NEEEE FAALHAASquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.
Zeker niet. Liesbreuk, dus dat wordt nog wel een medische ingreep binnenkort.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind z'n pitstop afgelopen? Doet alles het weer?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.
Sterkte aan de koter maat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeker niet. Liesbreuk, dus dat wordt nog wel een medische ingreep binnenkort.
Het had ook zomaar zn zus kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Zou dat dikke wijf snappen dat ze na dit WK direct de deur uit geschopt wordt?
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt ook omdat t WK zo topheavy is qua prijzengeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Toch zo’n van Gerwen… als hij vanavond wint staat hij ‘gewoon’ 12e op de OOM van het afgelopen jaar. Dacht echt 60e ofzo voor mijn gevoel.
Hoe sneller Klompvoet eruit is hoe beter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Laat Van Gerwen maar winnen van Anderson, daarna wil ik Hood Van Gerwen zien vernederen.
Ach jee. Sterkte manquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Verder alles ok daar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wat een strontpot bij Viaplay in de studio. Fijn dat ik dat heb gemist vandaag
Ach, het arme schaap.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Littler was al 12/17 pas geleden. Weliswaar L32 maar ook BO7quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PremiumDartdata
@:PremiumDartData
💥𝗡𝗲𝘄 𝗥𝗲𝗰𝗼𝗿𝗱 𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽💥
𝘉𝘦𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬𝘰𝘶𝘵% 𝘪𝘯 𝘓𝘢𝘴𝘵 16 (BO7)
𝙊𝙡𝙙 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙧𝙙
12/18 Adrian Lewis🏴 (2012)
𝙉𝙚𝙬 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙧𝙙
12/16 Justin Hood🏴 (2026)
#WCDarts
Wtf.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:29 schreef heywoodu het volgende:
In een studio met drie man gaan staan voor een applaus![]()
![]()
![]()
HUHquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe het verloopt.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Gian
Hup Gerrie
Hup Kevin
@:zipportal
Hij pakt de double!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Justin Hood bij kutspelletje: 0 strafpunten.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles moeten we tot op de bodem uitmelken. Het laatste restje van de uiers moet leeg voor content.quote:
ach, kan hij lekker bami bakkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Darten is verschrikkelijk vergankelijk. Wie weet eindigt Hood net als Jamie Lewis over een paar jaar weer op de schroothoop.
laat onze reacties zien <3quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Doevelaer het volgende:
Bedankt warm bad![]()
![]()
Hij lijkt er zelf overigens weinig last van te hebben hoor. Gedraagt zich als een normale baby, heeft alleen een gekke uitstulping waar een stuk darm uitsteekt. Wordt een dagje/nachtje Radboud binnenkort.
M'n vrouw heeft het er van ons drie het zwaarst mee.
Zo is dat. We hebben schitterende verhalen gehad dit WK.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
ach, kan hij lekker bami bakken
Tijd voor een tattoo!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. We hebben schitterende verhalen gehad dit WK.
Heeft ie nog niet gehaald dit toernooi. 90-90-89. Bij een minder likeable wordt dat maximaal glibberen genoemd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als die Manby met goed spel wint is het mij ook best.
Mwah. Jamie Lewis is een vreselijk talent die aan de druk onderdoor ging. Hood heeft klaarblijkelijk ook dat godstalent, maar kent en boeit totaal niet die druk. En dat acteert hij niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Darten is verschrikkelijk vergankelijk. Wie weet eindigt Hood net als Jamie Lewis over een paar jaar weer op de schroothoop.
Barebackquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nolles heeft genotenvan Sander de Kramer. Okee.
Achquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:43 schreef Doevelaer het volgende:
Bedankt warm bad![]()
![]()
Hij lijkt er zelf overigens weinig last van te hebben hoor. Gedraagt zich als een normale baby, heeft alleen een gekke uitstulping waar een stuk darm uitsteekt. Wordt een dagje/nachtje Radboud binnenkort.
M'n vrouw heeft het er van ons drie het zwaarst mee.
OK, helder. We gaan er voor maat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als die Manby met goed spel wint is het mij ook best.
Ik denk dat ie precies dat stukje hersenkwab mist dat angst om te verliezen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Jamie Lewis is een vreselijk talent die aan de druk onderdoor ging. Hood heeft klaarblijkelijk ook dat godstalent, maar kent en geeft totaal niet om die druk. En dat acteert hij niet.
Dat is toch genot. Er gewoon met gestrekt been inquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik denk dat ie precies dat stukje hesrenkwab mist dat angst om te verliezen veroorzaakt.
Samen douchen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nolles heeft genotenvan Sander de Kramer. Okee.
Ik zou ervoor tekenen. Kun je missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is toch genot. Er gewoon met gestrekt been in
Nou ja, doordat ie dat stukje kwab mist laat hij het nu pas zien in plaats van veel eerder. Hij heeft duidelijk genoeg talent om in de top 16 van de wereld minimaal te staan, maar het boeit hem allemaal blijkbaar niet genoeg om er wat voor te doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Kun je missen als kiespijn.
Liever lui dan moequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, doordat ie dat stukje kwab mist laat hij het nu pas zien in plaats van veel eerder. Hij heeft duidelijk genoeg talent om in de top 16 van de wereld minimaal te staan, maar het boeit hem allemaal blijkbaar niet genoeg om er wat voor te doen.
Een beetje angst om te verliezen is soms ook goed.
Het Raybar syndroomquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Liever lui dan moeMan naar mijn hart.
Die is dan juist weer ongelooflijk bang om te verliezen.quote:
Dat klinkt als een gemaakte beslissing. De juiste. Straks breek je een enkel daar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neig ernaar om vanavond gewoon aan te sluiten hier. Deze avond kan ik niet laten liggen
Het bad is nu al kokend en dan moeten de vlaggetjes nog tevoorschijn worden gehaald.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neig ernaar om vanavond gewoon aan te sluiten hier. Deze avond kan ik niet laten liggen
Je moet toch wel inschakelen voor de HOLLANDSE AVONDquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoef sowieso niet zelf te spelen, het is puur beetje kijken en ouwehoeren daar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gemaakte beslissing. De juiste. Straks breek je een enkel daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |