SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Justin gaat het brownies en downies concept overhevelen naar een Chinees. De oogjes hebben ze al.
[ x ]
Ja ik had wel vwo gekund maar ik deed gewoon geen reet op school. Wat gaaf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”
Dit zijn uitspraken. Littler pas op, Justin Hood wil bami verkopen en heeft het op jou gemunt
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja ik had wel vwo gekund maar ik deed gewoon geen reet op school. Wat gaaf.
Zou Justin ook een bewindvoerder hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”
Dit zijn uitspraken. Littler pas op, Justin Hood wil bami verkopen en heeft het op jou gemunt
Tijdens Q-school scouten bewindvoerders naar nieuwe cliënten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Justin ook een bewindvoerder hebben?
Zeker 6 x 180 inmiddels. 6-4 gewonnen vd nummer 3. Gooide op 2-2 in mn single een smerige 74 finish. Zo op het kinnetje bohhhquote:
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker 6 x 180 inmiddels. 6-4 gewonnen vd nummer 3. Gooide op 2-2 in mn single een smerige 74 finish. Zo op het kinnetje bohhh
Ik heb donderdag met paar man weer wat oefenpotjes gespeeld, op weg naar 180 maar stond op 174 dus moest na twee triples helaas wegzettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbes
3x180 hier (waarvan twee achter elkaar in een koppel lol)
106 finish
Beuker van een laatste koppel gegooid
Vier singlewinsten (gisteren 4-1) op rij alweer
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbes
3x180 hier (waarvan twee achter elkaar in een koppel lol)
106 finish
Beuker van een laatste koppel gegooid
Vier singlewinsten (gisteren 4-1) op rij alweer
Bij ingooien in het bedrijfspand viel alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenLekker bezig maat
Ik was gretig voor de vierde 180 dus probeerde het nog op 194 in de koppelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb donderdag met paar man weer wat oefenpotjes gespeeld, op weg naar 180 maar stond op 174 dus moest na twee triples helaas wegzetten
Mijn ouwe miste een 170 op de bull in de wedstrijd. Heeft hij in 25 jaar nooit gedaan, ik wel (lol).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenLekker bezig maat
Ik gooi bullseye wel vaak het makkelijkst als ik de pijl ervoor van de 20 afkom. Random ander nummer en dan naar de bull is vaak drama.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn ouwe miste een 170 op de bull in de wedstrijd. Heeft hij in 25 jaar nooit gedaan, ik wel (lol).
Gisteren had ik een bullseye-finish om 3-0 te maken. Maar het gebeurt me ook niet zo vaak tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gooi bullseye wel vaak het makkelijkst als ik de pijl ervoor van de 20 afkom. Random ander nummer en dan naar de bull is vaak drama.
Het Littler-effect.quote:Luke Littler’s attempt to become a darts great will be broadcast exclusively on Sky Sports in the UK, with the Professional Darts Corporation agreeing a new five-year contract worth at least £125 million with the existing rights holder.
The new deal will start with Littler’s defence of his world title next December at Alexandra Palace, with Sky agreeing to pay more than double its existing rights fee in recognition of the Littler effect and the resultant growth in darts viewing figures.
The PDC’s decision to extend with Sky will be a considerable relief to the broadcaster, after then PDC chairman Barry Hearn had warned it earlier this year that it had to “raise the ante” in order to get a new deal. As reported by Telegraph Sport last month, Sky faced competition from streaming services Netflix and Amazon, who both made offers during the bidding process.
In addition to more than doubling its TV income, the PDC is understood to have been swayed by Sky’s history in darts, and what it regards as its outstanding coverage and established audience, which the two parties have grown together.
The contract is understood to be worth a minimum of £125 million and could increase if the World Championship continues to expand. The field at the next tournament will increase by 32 players to 128 competitors, giving Sky an extra four days of coverage.
The PDC is likely to use the extra TV money to increase its prize fund after Littler won £500,000 for his triumph at Alexandra Palace last week.
https://www.telegraph.co.(...)ubscribing_reg_first
HendoGodquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:37 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor big Hendo om zich met een puntje (of twee) veilig te dartsen
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogen we stellen dat Bottenberg de slechtste Dutch Open-winnaar allertijden is?
Kostas Lavassas in 1991?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Edit: Oh ik dacht dat dit de laatste dag wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Europese Q-School wordt een grote loterij op de renking morgen.
Bottie is een podiumbeest.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb fiducie in Marvin.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen dag voor HET VLAGGETJE
Ik verwacht daar meer WK-plekken vandaan te zien komen dan afgelopen jaar. Dus Merv gaat gewoon komenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of Murv wel zin heeft om jaartje Challenge Tour te gooien tegen lamme en blinde
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand bekend met Dmitriy Zhukov?
6 zou genoeg moeten zijn. 7 is zeker wel veilig. Er is wel een duidelijke onderscheid tussen de beteren en de rest.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Kuivenhoven ook weer een puntje minimaal….. die gaat nu naar 5. Hoeveel zullen ze er nodig hebben voor een kaart, 6 of 7?
Hij mag overigens nu tegen een Zweed die zijn directe concurrent is voor de punten..
Hup Zweedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
6 zou genoeg moeten zijn. 7 is zeker wel veilig. Er is wel een duidelijke onderscheid tussen de beteren en de rest.
5 punten en hoog legsaldoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Kuivenhoven ook weer een puntje minimaal….. die gaat nu naar 5. Hoeveel zullen ze er nodig hebben voor een kaart, 6 of 7?
Hij mag overigens nu tegen een Zweed die zijn directe concurrent is voor de punten..
Zo’n Amerikaanse bezwangeren kost centjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Matje Danny act moet ook weer achter het asfalteermachine.
Genotsbeschrijving.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
🎯 De Wondere Wereld van Q-School: Waar Dromen en Drama Samenkomen
Welkom in het dartsgekkenhuis dat Q-School heet! Waar normale mensen in januari goede voornemens maken, besluiten hier honderden darters dat het tijd is voor een carrièreswitch. Van loodgieters tot leraren, allemaal met één droom: een felbegeerde Tourkaart!
Hier zie je accountants die hun rekenmachine hebben ingeruild voor een setje pijlen, en bouwvakkers die liever bullseyes timmeren dan spijkers. Het is de plek waar "ik gooi thuis altijd 100 gemiddeld" verandert in "help, ik kan de triple 20 niet meer vinden" 😅
De spanning is om te snijden: mensen die al drie dagen niet hebben geslapen, spelers die tussen de partijen door nog snel wat vitamines D pillen slikken omdat ze het daglicht al dagen niet hebben gezien, en natuurlijk die ene local hero die zweert dat hij vorige week Michael van Gerwen bijna had op het Open Kafee 't Hoekske Toernooi.
En dan heb je nog de tactical bathroom breaks, mysterieuze scoretellers die plotseling niet meer kunnen tellen boven de 100, en spelers die met meer geluksarmbandjes rondlopen dan een gemiddelde spirituele beurs.
Maar eerlijk is eerlijk: het is ook de plek waar dromen uitkomen. Waar die ene darter die al 10 jaar probeert eindelijk zijn Tourkaart pakt en in tranen uitbarst - niet wetend dat het échte huilen pas begint als hij tegen Price, Van Gerwen en co. moet 🎯
Trainingspotjes spelen. Waarom niet? Kan voor hem niks misgaan en het eerste toernooi is pas op 10 februari.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom komt Bradley Brooks nou nog?
Is verplicht. je mag niet meer uitstappen tenzij je een rechtstreekse tourcard haalt. nieue regel dit jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom komt Bradley Brooks nou nog?
Weer een bizarre regel erbij dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is verplicht. je mag niet meer uitstappen tenzij je een rechtstreekse tourcard haalt. nieue regel dit jaar
9/10 zijn vleeshompenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke vleeshomp bedoel je?
Roestige Sjaak is de beste optie tussen al deze aids.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een totale aids gaat EU q-school dit jaar opleveren
V Schiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roestige Sjaak is de beste optie tussen al deze aids.
Dat weet ik maar wel de beste optie voor een kaartquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lag er bij de laatste 64 al uit Hans
Ok sleevemeneer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik maar wel de beste optie voor een kaart
Zal wel niet durven met dr dikke kutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weten we of Beau haar kaart ook gaat gebruiken als ze er 1 wint?
Bo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke vleeshomp bedoel je?
Laat de bubbel maar es knappen op de pro tourquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:14 schreef wimderon het volgende:
Pilgrim heeft zijn traditionele uitschieter van de week voor Beau bewaard.
Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dudeney heeft een lege uitstraling
Dit verbaasd mij in de dartswereld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
Die moet aan een dartersdieetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.
Net zo simpel als d’n Dave?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend vervelende tokkie met dito hoofd.
Tsja, je bent lid van de RvB-Academy of je bent het niet!quote:Op zondag 12 januari 2025 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan op één na hoogste gemiddelde in de EU van de afgelopen drie dagenAltijd tegen Sjeffrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Beetje voorbarig dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jurjen van de Velde gaat het niet redden. Dat waren hele dure gemiste wedstrijdpijlen bij t jeugdwk
Hij was 4-0 achter. Komt knap terug. Maar nog steeds way to goquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beau staat te schroeien. Wordt het zo'n dag?
Een toernooigemiddelde van 78 maar hij staat nu bijna 100 te gooien, altijd tegen Sjeffrie.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Zwaan weer tegen een nobuddie die 95+ staat te gooien, hilaar.
Op naar de Rheinbrücke.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een toernooigemiddelde van 78 maar hij staat nu bijna 100 te gooien, altijd tegen Sjeffrie.
(tot aan vandaag)quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Greg Ritchie heeft een tourkaart (wie?)
Ik juich een nieuwe Beeton op de tour wel toequote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Beeton gaat opeens buitenaards gooien en meisje Fallon mag weer naar menzies.
Die is hier vele malen benoemd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me nu pas op dat De Mat ook meedeed deze week
Zo'n bedplasser moet helemaal geen tattoos nemen. Elk weldenkend mens niet trouwens.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:00 schreef wimderon het volgende:
Beau wast Evetts wit. Ted kan weer naar de tattooshop voor wat willekeurige krassen erbij.
Q-school is een loterij.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:09 schreef Evangelion het volgende:
Iedereen met 6 punten in de UK heeft een veel beter legsaldo dan Adam Paxton met 8 punten, zelfs als ze allemaal hierna gewhitewashed worden.
interessant
BOW DOWN TO THE KINGquote:Op zondag 12 januari 2025 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
King houdt zn tourcardkansen levend
Moet er toch nog 1 winnenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Als de Zwaan nog 1 pot ruim wint zit ie er ook wel bij
Harrysson, Sykes en Van Schie hebben weer een speelveld voor zichzelf.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef wimderon het volgende:
Modus-fenomeen Tom Sykes kan weer een jaar Modus gaan gooien
Dit zegt alles over EU q school dit jaar.quote:
Deze Q-School bewijst wel dat er nodig iets aan de toekenning van tourkaarten moet veranderen.quote:
Nou ja, om kunnen gaan met druk is ook part of the game. Een Sjimmie heeft gewoon niet geleverd.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze Q-School bewijst wel dat er nodig iets aan de toekenning van tourkaarten moet veranderen.
Vorig jaar had je ook Borland die heel laag in fase 1 stond.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zegt alles over EU q school dit jaar.
Adam Lipscombe moet Pallett danken dat ie afhaakte. Eigenlijk niet eens in fase 2 en heeft nu een tourkaart
Wellicht naar een systeem waar je meer wedstrijden per dag speelt? Dan heb je alleen wel meer borden nodig.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze Q-School bewijst wel dat er nodig iets aan de toekenning van tourkaarten moet veranderen.
Zeker, het geldt ook voor Harrysson. Maar in zo'n week speelt er wel meer mee dan alleen druk. Darten is ook vorm, flow, op het juiste moment pieken en soms een mindere fase hebben. Mijn gevoel zegt dat dit format daar niet aan meehelpt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, om kunnen gaan met druk is ook part of the game. Een Sjimmie heeft gewoon niet geleverd.
Cam had z'n kaart al binnen, Lipscombe had nog één overwinning nodig.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom mocht Cam dan niet winnen?
Ik snapte er niks van vanwege is gruwelijk slechte interpuncties.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cam had z'n kaart al binnen, Lipscombe had nog één overwinning nodig.
Voor de veertiende keer geprobeerd. Dit zegt alles over EU q school.quote:
Dat waren 3 matchdartsquote:Op zondag 12 januari 2025 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat Ljubic het ook meteen afmaken. Dan is Marvin safe.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Leon Weber heb ook een tourkaart. Dus de EU Q-School is al rond.
Kutzooi.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andy Boulton en een tourkaart. Gecondoleerd iedereen.
Jep, EU is klaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Leon Weber heb ook een tourkaart. Dus de EU Q-School is al rond.
BELGED.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
De facebook van Stefaan is net of je bij de familie Verstappen uit Assen Oost bent
Moet hij wetenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Rusty Jake hep een kaart @:dr_flash
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dudeney heeft een lege uitstraling
Met of zonder 'TEGEN JE PRAAT, HOER!'?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wim een snap kan maken van hoe ze Engelbewaarder zingen
Maar relatief gezien wel levert met 86 gemiddeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:45 schreef wimderon het volgende:
Thomas Lovely is nu afhankelijk van een Jim Long die het vermoedelijk al op een zuipen heeft gezet.
Gelukkig hoeven we dit allemaal niet intensief te gaan volgen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ongelooflijke troep zeg.
Dat idee heb ik dan weer bij het dramatische gedoe van de Belgjes over de Premier League.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we dit allemaal niet intensief te gaan volgen.
Nee? Die is gewoon bij het rechterrijtje toegevoegd. Paul Krohne heeft zijn tourkaart ingeleverd.quote:
32 in rij 1, 32 in rij 2, 31 in rij 3, 33 in rij 4.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee? Die is gewoon bij het rechterrijtje toegevoegd. Paul Krohne heeft zijn tourkaart ingeleverd.
Zitten toch wel stuk of 5-6 leuke spelers tussenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ongelooflijke troep zeg.
oh, zo. scherpquote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
32 in rij 1, 32 in rij 2, 31 in rij 3, 33 in rij 4.
128 in totaal, maar Connor Scutt staat er dubbel.
Tevens de epische Dutch Open.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
30 tot 2 februari de World Masters.
Dat concept begreep Lipscombe wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:28 schreef wimderon het volgende:
Bradley Brooks speelt gewoon door totdat er iemand een envelop met inhoud toeschuift.
Het is een beetje de Vingegaard van de dartswereld, en hij verloor ei zo na het leven op zee... https://archive.is/vcR3Jquote:
Even de vraag of hij niet gewoon 4 zeiquote:Op zondag 12 januari 2025 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor de veertiende keer geprobeerd. Dit zegt alles over EU q school.
"De beste spelers zitten hier"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |