Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dudeney heeft een lege uitstraling
Dit verbaasd mij in de dartswereld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
Die moet aan een dartersdieetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.
Net zo simpel als d’n Dave?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend vervelende tokkie met dito hoofd.
Tsja, je bent lid van de RvB-Academy of je bent het niet!quote:Op zondag 12 januari 2025 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan op één na hoogste gemiddelde in de EU van de afgelopen drie dagenAltijd tegen Sjeffrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Beetje voorbarig dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jurjen van de Velde gaat het niet redden. Dat waren hele dure gemiste wedstrijdpijlen bij t jeugdwk
Hij was 4-0 achter. Komt knap terug. Maar nog steeds way to goquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beau staat te schroeien. Wordt het zo'n dag?
Een toernooigemiddelde van 78 maar hij staat nu bijna 100 te gooien, altijd tegen Sjeffrie.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Zwaan weer tegen een nobuddie die 95+ staat te gooien, hilaar.
Op naar de Rheinbrücke.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een toernooigemiddelde van 78 maar hij staat nu bijna 100 te gooien, altijd tegen Sjeffrie.
(tot aan vandaag)quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Greg Ritchie heeft een tourkaart (wie?)
Ik juich een nieuwe Beeton op de tour wel toequote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Beeton gaat opeens buitenaards gooien en meisje Fallon mag weer naar menzies.
Die is hier vele malen benoemd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me nu pas op dat De Mat ook meedeed deze week
Zo'n bedplasser moet helemaal geen tattoos nemen. Elk weldenkend mens niet trouwens.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:00 schreef wimderon het volgende:
Beau wast Evetts wit. Ted kan weer naar de tattooshop voor wat willekeurige krassen erbij.
Q-school is een loterij.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:09 schreef Evangelion het volgende:
Iedereen met 6 punten in de UK heeft een veel beter legsaldo dan Adam Paxton met 8 punten, zelfs als ze allemaal hierna gewhitewashed worden.
interessant
BOW DOWN TO THE KINGquote:Op zondag 12 januari 2025 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
King houdt zn tourcardkansen levend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |