Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dudeney heeft een lege uitstraling
Dit verbaasd mij in de dartswereld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
Die moet aan een dartersdieetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heeft de oorlog ook maar ternauwernood overleefd.
Net zo simpel als d’n Dave?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een heel simpele gast
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend vervelende tokkie met dito hoofd.
Tsja, je bent lid van de RvB-Academy of je bent het niet!quote:Op zondag 12 januari 2025 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan op één na hoogste gemiddelde in de EU van de afgelopen drie dagenAltijd tegen Sjeffrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Beetje voorbarig dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jurjen van de Velde gaat het niet redden. Dat waren hele dure gemiste wedstrijdpijlen bij t jeugdwk
Hij was 4-0 achter. Komt knap terug. Maar nog steeds way to goquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beau staat te schroeien. Wordt het zo'n dag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |