SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Justin gaat het brownies en downies concept overhevelen naar een Chinees. De oogjes hebben ze al.
[ x ]
Ja ik had wel vwo gekund maar ik deed gewoon geen reet op school. Wat gaaf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”
Dit zijn uitspraken. Littler pas op, Justin Hood wil bami verkopen en heeft het op jou gemunt
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja ik had wel vwo gekund maar ik deed gewoon geen reet op school. Wat gaaf.
Zou Justin ook een bewindvoerder hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Ja ik doe er geen reet voor, maar nu wil ik wel eventjes wereldkampioen worden en een Chinees restaurant openen”
Dit zijn uitspraken. Littler pas op, Justin Hood wil bami verkopen en heeft het op jou gemunt
Tijdens Q-school scouten bewindvoerders naar nieuwe cliënten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Justin ook een bewindvoerder hebben?
Zeker 6 x 180 inmiddels. 6-4 gewonnen vd nummer 3. Gooide op 2-2 in mn single een smerige 74 finish. Zo op het kinnetje bohhhquote:
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker 6 x 180 inmiddels. 6-4 gewonnen vd nummer 3. Gooide op 2-2 in mn single een smerige 74 finish. Zo op het kinnetje bohhh
Ik heb donderdag met paar man weer wat oefenpotjes gespeeld, op weg naar 180 maar stond op 174 dus moest na twee triples helaas wegzettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbes
3x180 hier (waarvan twee achter elkaar in een koppel lol)
106 finish
Beuker van een laatste koppel gegooid
Vier singlewinsten (gisteren 4-1) op rij alweer
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk, ouwe reus. Lekker bezig dibbes
3x180 hier (waarvan twee achter elkaar in een koppel lol)
106 finish
Beuker van een laatste koppel gegooid
Vier singlewinsten (gisteren 4-1) op rij alweer
Bij ingooien in het bedrijfspand viel alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenLekker bezig maat
Ik was gretig voor de vierde 180 dus probeerde het nog op 194 in de koppelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb donderdag met paar man weer wat oefenpotjes gespeeld, op weg naar 180 maar stond op 174 dus moest na twee triples helaas wegzetten
Mijn ouwe miste een 170 op de bull in de wedstrijd. Heeft hij in 25 jaar nooit gedaan, ik wel (lol).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook nog 170 check maar dat waren mn ingooi pijlenLekker bezig maat
Ik gooi bullseye wel vaak het makkelijkst als ik de pijl ervoor van de 20 afkom. Random ander nummer en dan naar de bull is vaak drama.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn ouwe miste een 170 op de bull in de wedstrijd. Heeft hij in 25 jaar nooit gedaan, ik wel (lol).
Gisteren had ik een bullseye-finish om 3-0 te maken. Maar het gebeurt me ook niet zo vaak tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gooi bullseye wel vaak het makkelijkst als ik de pijl ervoor van de 20 afkom. Random ander nummer en dan naar de bull is vaak drama.
Het Littler-effect.quote:Luke Littler’s attempt to become a darts great will be broadcast exclusively on Sky Sports in the UK, with the Professional Darts Corporation agreeing a new five-year contract worth at least £125 million with the existing rights holder.
The new deal will start with Littler’s defence of his world title next December at Alexandra Palace, with Sky agreeing to pay more than double its existing rights fee in recognition of the Littler effect and the resultant growth in darts viewing figures.
The PDC’s decision to extend with Sky will be a considerable relief to the broadcaster, after then PDC chairman Barry Hearn had warned it earlier this year that it had to “raise the ante” in order to get a new deal. As reported by Telegraph Sport last month, Sky faced competition from streaming services Netflix and Amazon, who both made offers during the bidding process.
In addition to more than doubling its TV income, the PDC is understood to have been swayed by Sky’s history in darts, and what it regards as its outstanding coverage and established audience, which the two parties have grown together.
The contract is understood to be worth a minimum of £125 million and could increase if the World Championship continues to expand. The field at the next tournament will increase by 32 players to 128 competitors, giving Sky an extra four days of coverage.
The PDC is likely to use the extra TV money to increase its prize fund after Littler won £500,000 for his triumph at Alexandra Palace last week.
https://www.telegraph.co.(...)ubscribing_reg_first
HendoGodquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:37 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor big Hendo om zich met een puntje (of twee) veilig te dartsen
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogen we stellen dat Bottenberg de slechtste Dutch Open-winnaar allertijden is?
Kostas Lavassas in 1991?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Edit: Oh ik dacht dat dit de laatste dag wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Europese Q-School wordt een grote loterij op de renking morgen.
Bottie is een podiumbeest.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb fiducie in Marvin.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt geen dag voor HET VLAGGETJE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |