Nou ja analyses. Maar dat was ik jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ik had analyses gezien dat Hood na de upset tegen Noppert geen pepernoot meer zou raken.
Hoe is het met je kind z'n pitstop afgelopen? Doet alles het weer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Oh wat een strontpot bij Viaplay in de studio. Fijn dat ik dat heb gemist vandaag
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:23 schreef vul_maar_in het volgende:
@:tweedeklum begint er al iets te kriebelen?
NEEEE FAALHAASquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.
Zeker niet. Liesbreuk, dus dat wordt nog wel een medische ingreep binnenkort.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind z'n pitstop afgelopen? Doet alles het weer?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest even de auto inparkeren voor de vrouw.
Sterkte aan de koter maat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeker niet. Liesbreuk, dus dat wordt nog wel een medische ingreep binnenkort.
Het had ook zomaar zn zus kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Zou dat dikke wijf snappen dat ze na dit WK direct de deur uit geschopt wordt?
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Komt ook omdat t WK zo topheavy is qua prijzengeldquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Toch zo’n van Gerwen… als hij vanavond wint staat hij ‘gewoon’ 12e op de OOM van het afgelopen jaar. Dacht echt 60e ofzo voor mijn gevoel.
Hoe sneller Klompvoet eruit is hoe beter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Laat Van Gerwen maar winnen van Anderson, daarna wil ik Hood Van Gerwen zien vernederen.
Ach jee. Sterkte manquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |